سنگ بخار رایحه دار الیستیم
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت سنگ بخار رایحه دار الیستیم در زمینه فروش و توزیع محصولات جایگزین دخانی فعال می‌باشد.

در سالهای اخیر شاهد رشد سریع و نگران کننده‌ای از مصرف قلیان در کشورمان بوده ایم و این رشد روز افزون باعث ایجاد بازاری به شدت رقابتی در تولید انواع تنباکوهای میوه ای با طعمهای شیمیایی شده است .

اساسا علت اصلی زیان آور بودن تنباکو های میوه ای که حاوی ‌رنگهای شیمیایی، عسل مصنوعی و فلزات سنگین است، ایجاد گازهای سمی حاصل از سوختن برگ تنباکو و معسل صنعتی می‌باشد که این فعل و انفعال باعث تولید ماده قطران می‌گردد و همانطور که می‌دانیم قطران از عوامل اصلی بیماری سرطان و سایر بیماری‌های مهلک شناخته می‌شود. علاوه بر قطران، مواد سمی و سرطانزای قطعی از جمله ترکیبات بنزن هم در این محصولات وجود دارد، که ارتباط مستقیم با بنزن طی سه تا 15 سال باعث بروز سرطان به خصوص سرطانهای ریه و خون می‌شود.

دغدغه پیش روی جامعه ایرانی و فراتر از آن در جامعه بین الملل، بویژه در جمعیت جوان، دلیل اصلی آن شد تا با بهره گیری از نبوغ و خلاقیت تیمی، عوارض ناشی از مصرف قلیان سنتی و جذابیت های آن را مورد بررسی و پژوهش قرار دهیم و با استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا و دستاوردهای سایر کشورها در این زمینه و همچنین توجه ویژه به نظرات متخصصین این حوزه و بهره مندی از پتانسیلهای موجود در کشور، اقدام به کشف راهکارهای جایگزین برای این محصولات نماییم. در ادامه این رسالت خطیر، نهایتا در سال 1395 موفق شدیم، تا اختراع محصول سنگ بخار را به ثبت برسانیم.

ما توانستیم با تولید محصولی عاری از مواد زیان آور ، باعث ایجاد انقلابی شگرف در صنعت محصولات دخانی مورد مصرف در قلیان کشور گردیم. امروز با گذشت پنج سال از تولد سنگ بخار، شاهد بلوغ و ارتقاء این محصول، هم در زمینه کیفی و هم پیشرفت فرمولی آن هستیم و با تلاش متخصصین خود، توانسته ایم محصولی در خور ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان ایرانی و خارجی را عرضه نمائیم.

ما به اینجا هم بسنده نکردیم ! محصولات ارتقاء یافته ما دارای قابلیتهایی است که نه تنها در هیچیک از محصولات دخانی وجود ندارد حتی در محصولات مشابه خود در معدود کشورهای خارجی هم همانند ندارد. محصولاتی با قابلیت‌هایی چون بخور درمانی یا آروماتراپی. و از این پس با برنامه ها و پیش بینی های آتی و توسعه زیر ساخت تولید، نوید محصولات جدیدی دیگر با قابلیت‌های جذاب را به مخاطبین هوشمند خود خواهیم داد.

حال این شرکت جهت نمایندگی فروش و توزیع محصولات خود در زمینه توزیع و پخش محصولات دخانی، غذایی و شوینده، دعوت به همکاری می‌نماید.

محصولات و خدمات:

محصول سنگ بخار الیستیم به عنوان باکیفیت ترین جایگزین تنباکو قلیان شناخته می‌شود و شامل سنگ های معدنی ویژه، به همراه محلول خوراکی اسانس و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و قطران است.

در فناوری سنگ بخار، به لطف سنگ های معدنی ویژه، اسانس‌های خوراکی موجود در آن بصورت غیر مستقیم تبخیر می‌شوند، که باعث ایجاد عطر و طعمی کاملاً طبیعی و به‌ مراتب بهتری شده و درنتیجه همان عطر و بوی طبیعی در هنگام استفاده، احساس می‌شود و در نهایت عامل اصلی مضر سلامتی، یعنی قطران بوجود نمی‌آید.

این محصول علاوه بر کیفیت بالا، تا 95% ضرر قلیان را میتواند کاهش دهد و در حال حاضر در کشورهای آلمان، آمریکا، نروژ ، هند و چند کشورهای دیگر با نام تجاری (Steam Stone) از سال 2010 میلادی در حال تولید و استفاده وسیع است.

سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر