شرکت‌های فعال »

سی هوم

بروزرسانی: 1400/03/20

سی هوم

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

سامانه "سی هوم" پلتفرم کامل و منسجمی است از نرم افزار در دو بستر وب و اپلیکیشن و همچنین زیرساخت تبلیغات محیطی در هر شهر فعالیت دارد

در هر شهر 30 رسته شغلی مرتبط با حوزه خدمات ساختمان که دارای مجوزهای قانونی و پروانه کسب معتبر می باشند به شهروندان هر شهر معرفی می گردند که از طریق آگهی های خدماتی معتبر بتوانند سریعترین، بهترین و مطمئن ترین خدمات حوزه ساختمان را دریافت کنند و از سویی واحدهای صنفی مجاز در ارائه خدمات ساختمان با خیالی آسوده به جذب مشتریان دائمی خود بپردازند.

محصولات و خدمات:

سی هوم به منظور در اختیار گذاشتن یک لیست مطمئن و برتر از خدمات و مشاغل معتبر حوزه ساختمان در هر شهر، مبادرت به ثبت پذیرش صرفاً 30 آگهی برند می نماید که البته انتخاب این 30 برند برتر، منوط به احراز شرایطی است که قبل از پذیرش هر شغل و انتشار هر آگهی در این سامانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در حقیقت این سامانه محلی است جهت انتشار برترین و معتبرین برندهای خدمات و مشاغل حوزه ساختمان. این استراتژی تبلیغاتی سی هوم باعث اعتماد مخاطبین از یکسو و معرفی برترین برندها به شهروندان خواهد شد. تلفیق سامانه سی هوم با بروشورهای چاپی و تبلیغاتی که در سطح شهر و محله ها و مجتمع های مسکونی توزیع می گردد این مجموعه را بعنوان مرجعی معتبر و قابل اتکاء به تمامی مخاطبین معرفی خواهد نمود. به منظور امکان بهره مندی برندهای برتر هر شهر در قرار گرفتن در این لیست 30 گانه و به روزرسانی این لیست، به مرور زمان ضمن بررسی های میدانی و اخذ بازخورد برنامه های نظرسنجی برندهای معتبر رزو شده با برندهایی که امتیاز یا کیفیت خدمت دهی آنها نزول می نماید جایگزین می گردند.

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر