بروزرسانی: 1398/08/21

سیتی ترکر (Siti tracker)

سیتی ترکر (Siti tracker)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
"ما که هستیم؟"
شرکت اتاق فناوری داناک یک استارت‌آپ با هدف ارایه راهکارهای هوشمند مکان محور (Location-Based Service) می باشد. هدف ما ارایه راهکارهایی کارآمد در حوزه شهر هوشمند (هوشمند سازی شهر) و مدیریت بهینه فعالیت‌ها در سطح شهر با ارایه نرم افزار های مبتنی بر نقشه ی شهری (نقشه هوشمند) است. راهکارهای ما مبتنی بر توسعه تکنولوژی‌های مکان محور، نقشه‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی است.

یکی از راهکارهایی که ارایه داده ایم تولید نرم افزاری تحت نام تجاری "سیتی تِرَکِر(siti-Tracker)" می باشد. سیتی تِرَکِر یک نرم افزار نوآورانه برای رهگیری و مدیریت وظایف کارکنان خارج از سازمان بر روی نقشه‌ می‌باشد. با یک نگاه به نقشه می‌توانید موقعیت مکانی کاملا دقیق، وظایف (ماموریت‌های تعریف شده)، مسیر و نقاط توقف نیروهای خود را مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌‌های کلیدی سیتی تِرَکِر تعریف و مدیریت کارها است. شما میتوانند بر روی نقشه یک کار را تعریف و به یکی از نیروهای خود اختصاص دهید. همچنین در سیتی ترکر قابلیت ارجاع کار به صورت خودکار و هوشمند نیز میسر می باشد. برای هر کار وضعیت، مسیر و مسافت طی شده، زمان حرکت، شروع و پایان آن به صورت خودکار ثبت می‌گردد و شما از نتیجه آن به عنوان مدیر سازمان یا شرکت یا صاحب کسب و کار مطلع می گردید. امکانات دیگری مانند مسیریابی چند مقصدی، پیام‌رسان، ارسال مدارک، اطلاع رسانی به مشتری، دریافت امضا، پرداخت در محل و قابلیت امتیاز دهی به کارمندان شما توسط مشتریان پس ازانجام کار از دیگر امکانات سیتی تِرَکِر می‌باشد. همچنین با استفاده از سیتی تِرَکِر در هر لحظه موقعیت و وضعیت کاری نیروهای میدانی خود را مشاهده کرده و از میزان پیشرفت کارها به همراه نقاط سرویس دهی و پراکندگی نیروها و کارها بر روی نقشه مطلع می گردید.
سیتی تِرَکِر نیازی به نصب دستگاه GPS ندارد و تنها با یک اپ موبایل کار می‌کند. از ویژگی‌های منحصر به فرد سیتی‌ترکر قابلیت ردیابی افراد در شرایط غیرعادی و پیچیده می‌باشد. سیتی‌ترکر حتی در هنگام کاهش سیگنال، بسته بودن اپ و یا عدم دسترسی به اینترنت به کار خود ادامه می‌دهد.
هر کسب و کار دارای نیروهای میدانی و پراکنده در سطح شهر یا کشور می تواند با استفاده از نرم افزار سیتی تِرَکِر کسب و کار خود را توسعه داده و خدمات بهتری به مشتریان خود ارایه دهد.

"ما و شما"
تا کنون سیتی تِرَکِر در شرکت های ارایه دهنده خدمات پشتیبانی بانکی کشور به صورت اختصاصی و موفق مورد استفاده قرار گرفته است. از امروز ما درصدد هستیم سیتی تِرَکِر را به صورت عمومی نیز عرضه نماییم. به همین دلیل علاوه بر ارایه در فروشگاه های آپ موبایل برای آن به دنبال نمایندگانی شایسته درسطح کشور هستیم تا بتوانیم در کنار یکدیگر شبکه کاربران استفاده از نرم افزار سیتی ترکر را توسعه دهیم.