شرکت شاهین شیمی نوین صنعت فرمول ساز
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت شاهین شیمی نوین صنعت فرمولساز در تاریخ 07 /06 /1394 با شماره ثبت (1427) و شناسه ملی (14005185994) با مدیریت آقای دکتر مهدی احمدی سابق (عضو هیات علمی دانشگاه) تاسیس شد.

این شرکت از سال 1397 اقدام به تولید فرمولاسیون انواع کرم های تخصصی آرایشی نمود و با انجام تست های مربوطه آزمایشی تولید و نتایج قابل قبولی را در این زمینه کسب کرد و در سال 1399 با اخذ برند یاپراک YAPRAK و مجوزهای مربوطه جهت تولید کرم های تخصصی آرایشی بصورت انبوه فعالیت خود را گسترش داد.

هدف آن: حل مشکلات و رفع عیوب کارخانجات و ارائه فرمولاسیون جدید برای محصولات تولیدی شرکت‌ها و کارخانجات مختلف از جمله تولید کننده های شوینده، آرایشی و بهداشتی و تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد در زمینه آرایشی و بهداشتی بود.

امکانات: این شرکت با فراهم نمودن آزمایشگاه تحقیقاتی اختصاصی و کادر مجرب از اساتید دانشگاه، بستر مناسبی جهت توسعه دانش فنی تولید و عدم وابستگی به محصولات خارجی ایجاد نمود.

سابقه همکاری: این شرکت از زمان تاسیس با کارخانجات مختلفی در زمینه تولید و فروش فرمولاسیون و رفع عیوب موجود در خطوط تولید و انجام Trubleshoot همکاری نموده است.

محصولات و خدمات:
  • تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی قابل رقابت با محصولات خارجی
  • حل مشکلات و رفع عیوب موجود در خطوط تولید کارخانجات و عیب یابی فرآیند (Ttubleshoot)
  • پیشنهاد فرمولاسیون برای محصولات تولیدی در زمینه انواع شوینده ها، آرایشی و بهداشتی
  • مشاوره و راه اندازی خطوط تولید کارخانجات مواد غذایی، شیمیایی، شوینده، آرایشی و بهداشتی
  • فروش انواع تجهیزات و مواد اولیه شیمیایی گرید آزمایشگاهی و صنعتی
سال تاسیس:
1394
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر