شرکا آتیه سازان بیمه سامان
  • محل فعالیت: استان البرز
  • حوزه فعالیت:
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
همکاری با ما
دعوت به همکاری مشاور مالی و بیمه ای شرکت بیمه سامان
در آغاز همکاری، آموزش های تخصصی لازم بطور کامل ارائه شده و نیاز ضروری به سابقه کاری و تجربه ندارد. این شغل، کاملا مستقل با درآمدی مناسب بصورت کارمزد است. داشتن اعتماد به نفس بالا، اشتیاق، انگیزه، علاقه، صبر و پشتکار راز موفقیت و کسب درآمدهای بسیار چشمگیر و مناسب در این حرفه می باشد.

شاخصه هایی که شما باید داشته باشید :

صداقت – نظم- مسئولیت پذیری – پشتکار بالا –روابط عمومی خوب( راحت با مردم ارتباط برقرار کردن) اعتبار اجتماعی –آینده نگری – اعتماد به نفس.

لازم به ذکر است در صورتیکه شخص متقاضی هر کدام از شاخصه های فوق را نداشته باشد یا ضعیف باشد به همان نسبت در کار با مشکل مواجه خواهد شد و قرار داد ایشان تمدید نخواهد شد ؛ لذا بهتر است با خودمان رو راست باشیم.

شغل ما: کارشناس و مشاوره بیمه ای و مالی به کل مردم جامعه
وظیفه ما: اشاعه فرهنگ بیمه ای و کمک به کاهش استرس و نگرانیهای هموطنان عزیز در جهت آینده نگری

صنعت بیمه : قوی ترین ،پردرآمدترین و پولسازترین صنعت دنیا

مزایای شغل : فرهنگ سازی –فردی مفید برای جامعه- جایگاه شغلی خوب- پرستیژ کاری- درآمد خوب (میزان درآمد به توانایی و پشتکار خودمان بستگی داشته و هیچ سقفی ندارد) –متخصص در شغل خود- رئیس خود بودن- آزادی عمل در زمان فعالیت- پشتیبانی قوی شرکت اتیه سازان- انتخاب مشتری به اختیار شماست –امنیت شغلی بالا – آزادی شغلی –امکان پیشرفت و ارتقاء شغلی – سابقه کار و ....

فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند، کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند،افرادی که می خواهند برای رشد و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران، کسانی که خود را لایق درآمدزایی می دانند، نه حقوق ثابت، و
...
اساس کار بر پایه آموزشهای جامع و علمی بوده و از پشتیبانی خیلی خوبی برخوردار خواهید شد.
روند اعطای کد کارشناسی و مدیریت فروش :
الف) اخذ درخواست کتبی از متقاضیان (ثبت رزومه).
ب ) پس از مصاحبه مدیر امور نمایندگان با متقاضی، حالت زیر به وجود می آید:
در صورت احراز شرایط و پذیرش از سوی مدیریت امور نمایندگان برای متقاضی پرونده تشکیل و متعاقب آن مکاتبات لازم با متقاضی و معرفی ایشان برای شرکت در دوره های آموزشی و آزمون صورت می پذیرد.
- گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه
- شرکت در دوره آزمون
- در صورت قبولی در آزمون، عقد قرارداد و شروع فعالیت

مزایای اخذ
اعطای کد رسمی از اولین روز کاری
درج سابقه رسمی شما در سطوح ملی و بین المللی
آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا
بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی
امکان بهره گیری از دفتر سرپرستی و امکانات آن
امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی
و اما توضیحات کامل تر در مورد شیوه کار :
شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، دانش، تجربه، رابطه، بازار هدف، موقعیت و فضای کاری دارید که تمامی این امکانات توسط این مجموعه برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد شده است. در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران و سازمانها. در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند.
همچنین مناسب افرادی است که:
فرهنگسازی و خدمت به همشهریان و هموطنان عزیز
خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.
به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.
علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.
علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.
و به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.
جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟

متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که در شبکه فروش ما در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.
در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.
کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از هم جدا کنند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و... نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه 54) نزد مردم و جامعه می باشد
نمایندگان فروش بیمه ، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.
تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟
در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و... می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در ، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی تخصصی، در دفتر سرپرستی این مرکز کسب و کار خویش را آغازمی نماید. به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.
درآمدزایی به چه میزان است؟
میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. مهمترین آیتم در این قسمت دانش و آموزشی است توسط سرپرستان و پشتیبان های فروش به شما منتقل می گردد و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند.
چقدر مردم به بیمه نامه نیاز دارند؟ ( تا چه حد در این فعالیت امکان پیشرفت مالی وجود دارد؟ )
هر فردی در زندگی خود از فجایع و خطراتی که ممکن است گریبانگیر وی شود می ترسد، همچون فوت، حادثه، از کار افتادگی، کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی، هزینه درمان بیماری های صعب العلاج، عدم امنیت شغلی و درآمدی، عدم استقلال مالی، تامین نبودن فرزندان در آینده و خطر تصادفات رانندگی ، مسئولیت مدنی کارفرمایان و آتش سوزی
از آنجایی که بیمه تمام این ترس ها و خطرات را پوشش می دهد، مردم، استقبال بسیاری از انواع بیمه نامه ها دارند و خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت منافع مالی خود کوشا باشید.

میزان رشد بین المللی در این فعالیت ها چگونه است؟
کسانی که در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام MDRT گرد هم می آیند و از تجربیات افراد موفق در عرصه بین المللی استفاده می کنند و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.
ئید.