بروزرسانی: 1399/09/17

شرکت انرژی پویان نوآور

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت انرژی پویان ، مالک استارتاپ Green IoT 

این شرکت با تکیه بر توان گروه مهندسی خود توانسته محصولات جدیدی در حوزه تکنولوژِی اینترنت اشیاء را طراحی و تولید کند که برای صنوف مختلفی کاربرد دارد. کارا و ارزان بودن محصولات، با در نظر گرفتن نیاز کسب و کارهای مختلف صنعتی و کشاورزی و قابلیت ارائه به شکل محصولات هوشمند بدون نیاز به نصب از استراتژی های محوری این شرکت بوده است.

اگر احساس می کنید با اصنافی مثل مرغداران، گلخانه داران، باغداران، سردخانه ها، انبارهای بهداشتی و غذایی و بیمارستان ها در ارتباط هستید حتما محصول کلایمتر (پایشگر هوشمند شرایط جوی - در مدلهای مختلف) و ایریگیتور(آبیاری اتوماتیک و هوشمند) شما و آنها را شگفت زده خواهد کرد.

محصولات و خدمات:

دستگاه Climeter در مدلهای مختلف با سنجش آب و هوای منطقه اطراف خود قادر به پایش و گزارش اطلاعات مختلف محیطی است.

این اطلاعات شامل مقادیر دما، رطوبت، نور و غلظت گازهایی چون مونوکسید کربن،دی اکسید کربن و آمونیاک می باشد.

نمایش مقادیر لحظه ای و نمودار زمانی سنسورها روی اپلیکیشن /ثبت و پشتیبانی اطلاعات(روزانه، هفتگی و ماهانه) /تعیین حدود بحرانی برای هر سنسور جهت هشدار(تماس و پیامک)

با توجه به استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا (IOT) در این پلتفرم، قابلیتهای مهمی از جمله گرفتن خروجی جدول زمانی (Excel) از اطلاعات سنسورها و یا اتصال به سامانه اتوماسیون نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

دستگاه ایریگیتور نیز دیگر محصول شرکت است که برای آبیاری اتوماتیک و هوشمند در نظر گرفته شده است. این دستگاه با وجود مزایای متعددش از جمله اتصال و مدیریت توسط اپلیکیشن، فعال سازی 30 برنامه و آبیاری در 120 ایستگاه زمانی برای 4 شیر برقی و یک پمپ یا 8 شیر برقی و 2 پمپ، توانسته گوی سبقت را از رقبای این عرصه برباید و با توجه به قیمت مناسبش برای باغبانان، کشاورزان و گلخانه داران انتخابی طلایی باشد.

امکان انجام پروژه اتوماسیون صنعتی با همکاری نمایندگان و در قالب شرکای اصلی شرکت نیز وجود دارد. که این امر البته می تواند جریان درآمدی بالایی را به همراه داشته باشد.

سال تاسیس:
1394
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر