بروزرسانی: 1401/03/02

شرکت خاکسازان کویر یزد

شرکت خاکسازان کویر یزد
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت خاکسازان یزد تولید کننده کود آلی ماکرو دارای مجوز از موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برای ثبت ماده کودی می باشد.

محصولات اصلی این شرکت کودهای آلی حاوی ازت و فسفر و پتاس، کودهای آلی حاوی فسفر و گوگرد، کود آلی حاوی هیومیک اسید و فولویک اسید می باشد.

کود آلی برخلاف کود شیمیایی برای خاک مضر نبوده و استفاده بیش‌ از اندازه آن‌ها به گیاه نیز آسیبی نمی‌رساند. کود آلی برای رشد سبزی‌ها، افزایش گل‌دهی و سرسبزی چمن‌ها به کار می‌آید. همچنین جهت تقویت دانه‌های تازه کاشته شده، گیاهان جوان و حتی بالغ مصرف آن بسیار مناسب و به‌جا است. 

کود های آلی عمدتا منشا طبیعی داشته و پس از مراحل پوسیدگی و تجزیه قابل استفاده میباشند که دارای درصد مواد غذایی بالایی نیستند ولی باعث بهبود ساختار خاک و افزایش تخلخل و کاهش وزن ظاهری خاک میشوند که در جذب آب موثر است ولی کودهای شیمیایی عمدتا منشا سنتتیک و مصنوعی داشته که شامل درصد بالایی از عناصر و مواد غذایی هستند اما در بهبود ساختار خاک نقشی ندارند.

 فسفر، همراه با نیتروژن و پتاسیم، یکی از سه عنصر مهم مغذی است که گیاهان نیاز دارند و ماده اصلی در کود سیاه است. نگهداری در سطوح مناسب کمک می کند تا گیاه انرژی به دست آورد و ذخیره کند، و همچنین انتقال آن در سراسر گیاه نه تنها باعث رشد ریشه ها، گل ها و میوه ها می شود، بلکه برای شادابی سبزیجات مصرفی میشود همچنین به باغبانانی که برای برداشت های اولیه از محصولاتشان مراقبت می کنند، به پیشرفت زودرس کمک می کند. فسفر در بسیاری از مواد طبیعی وجود دارد، مواد آلی مانند کود کمپوست و ورمی کمپوست دارای مقداری فسفر به شکل آلی می باشند.

محصولات و خدمات:

لیست تولیدات:

کود آلی گرانوله(ماکرو)با بسته بندی 50 کیوگرمی وبرند 761

کود آلی فسفات وگوگرد با بسته بندی 25 و50 کیلوگرمی وبرند761

کود بهساز خاک(هیومیک اسید) بسته بندی 25 کیلو گرمی وبرند761

سال تاسیس:
1300
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر