شرکت دانش بنیان ژیران دانش پژوهان فناور
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت دانش بنیان “ژیران دانش پژوهان فناور” پس از تاسیس، بصورت استارت آپ فعالیت خود را بر روی نمونه سازی و سپس تجاری سازی ایده استفاده از آلفاپاینن در خمیردندان و جایگزین نمودن آن به جای نگهدارنده و ترکیبات آنتی باکتریال موجود، شروع نمود. پس از نمونه سازی، محصول دانش بنیان رشد و سپس در پارک علم و فناوری مستقر گردید. اولین محصول این شرکت بر اساس این استارت آپ، به عنوان پایلوت، تحت عنوان “آلفا دانان” وارد بازار گردید و پس از دریافت بازخوردها، تولید آلفادنت با فرمولاسیون بهینه تر کلید خورد.

این شرکت ملاحظات زیست محیطی را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و بر این باور است که با قرارگیری در جایگاه خود از هارمونی طبیعت میتوان زندگی سالم تری داشت.

امید است با تلاش های بیشتر در مسیر آرمان های برند، با توسعه روز افزون محصولات، گام های موثرتری در راستای دستیابی به بهداشت و سلامت جامعه برداشت.

محصولات و خدمات:

خمیردندان های طبیعی آلفادنت حاوی نگهدارنده ی طبیعی، آنتی باکتریال طبیعی، ضد التهاب طبیعی، طعم دهنده های طبیعی هستند که از اسانس صمغ درخت بنه(آلفاپاینن) تولید شده اند. آلفاپاینن یک ترکیب مونوترپنی و ماده ی موثره ی اصلی اسانس صمغ درخت بنه است. این ترکیب دارای خواص ضد میکروبی قوی(ضد باکتریال، ضد قارچ، ضد ویروس)، ضد انعقادی، ضد سرطانی و همچنین دارای خاصیت ضد التهابی به واسطه ی اثرات خنک کنندگی (cooling) جهت تسکین بافت های ملتهب مناسب است.

در کنار این موارد، مزه و بوی خاص این عصاره در مدل کامپلت که همان مزه و بوی سقز میباشد برای علاقه مندان به سقز خوشایند میباشد. این مزه و بو در محصولات خمیردندان های تولید شده در دنیا، تک و منحصر بفرد بوده و تجربه جدیدی برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

آلفادنت مناسب تمام کسانی است که می خواهند لبخندی زیباتر داشته باشند و از ترکیبات طبیعی برای داشتن دندان هایی سالم بهره مند شوند. تمامی محصولات آلفادنت بدون گلوتن هستند.

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر