شرکت‌های فعال »

شرکت ذاکرزاده

بروزرسانی: 1399/06/10

شرکت ذاکرزاده

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت ذاکرزاده فعال در زمینه ایده پردازی، طراحی، اختراع و تولید محصولات جدید و مورد نیاز افراد جامعه است که در سال 1397 تاسیس گردید و در این مدت تلاش داشته تا به اهداف خود که عبارتند از: حمایت از مخترعین، ایده پردازان، طراحان و نخبگان در تمام شاخه های صنعت دست پیدا کند.
شرکت دانش بنیان و ایده پرداز ذاکرزاده با مطالعه دقیق میدانی و نیاز افراد جامعه در تمام زمینه‌های صنعت و لوازام خانگی کالاها و محصولات مورد نیاز را که در بازار کشور موجود نمی‌باشند را طراحی و تولید کرده و به دست مصرف‌کننده میرساند.
تمام کالاهای این شرکت به‌صورت انحصاری تولید و توزیع میگردد و همچنین تمام محصولات دارای شماره ثبت اختراع بوده و از هیچ شرکت تولیدکننده دیگر برای تولید محصولات خود کپی‌برداری نکرده است.
اولین و تنها محصول ساخته شده این شرکت محصولی است با نام ( فیلتر کفشور فاضلاب) که در زیر به معرفی این محصول پرداخته ایم:
نسل جدید سوسک‌گیرهای قدیمی کفشور فاضلاب
طراحی جدید و به روز با کارایی علمی و بهتر بسیار لوکس و مقرون به صرفه
سوسک‌گیر کفشور فاضلاب حمام و توالت با نام تجاری فیلتر کفشور فاضلاب به ثبت اختراع 35046
این محصول با طراحی جدید و لوله اختصاصی خروجی آب در مرکز شبکه تصفیه و سایز بزرگتر نسبت به محصولات قدیمی بازار، در تمام دهانه سایزهای کوچک و بزرگ کفشورهای فاضلاب موجود در منازل قدیمی و جدید قابل نصب می‌باشد.
این محصول به دلیل داشتن فضای بزرگتر، مخصوص اجسام زائد، بسیار مقرون به صرفه‌تر و هر یک عدد از این کالا از نظر قیمت و کارایی برابر با سه عدد از سوسک‌گیرهای قدیمی می‌باشد.
به دلیل طراحی کاربردی و تعبیه لوله تخلیه آب در این محصول، فضای شبکه تصفیه قادر است تا 100% از ظرفیت خود را از اجسام زائد ذخیره نماید و همچنان با کیفیت و کارایی بالا به وظیفه خود و جمع‌آوری اجسام زائد مشغول باشد.
فیلتر کف شور فاضلاب
یک محصول جدید جهت تصفیه 100% آب خروجی به فاضلاب منازل
با استفاده از این محصول در کفشور سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، تراس، حیاط و ساختمان‌های در حال ساخت از ورود هرگونه مواد زائد و اجسام تخریب‌کننده و مسدودکننده به لوله فاضلاب جلوگیری نمائید.
با استفاده از فیلتر کفشور فاضلاب و پرداخت هزینه ناچیز از آب گرفتگی و تخریب و تعمیر و هزینه‌های گزاف بازسازی مجدد فاضلاب ساختمان های خود پیشگیری کنید.
این محصول در سایز و مواد اولیه و هزینه نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازار بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و هر یک عدد از این فیلتر مساوی است با سه عدد محصول مشابه در بازار.
این محصول به دلیل طراحی به‌روز و ویژه و تعبیه لوله اختصاصی خروجی آب در مرکز شبکه تصفیه دارای قابلیت‌های زیر می‌باشد:
- استفاده 100% از فضای شبکه تصفیه
- عدم آب گرفتگی کف سرویس بهداشتی با وجود مسدود شدن 100% شبکه‌های تصفیه به‌دلیل تعبیه لوله خروجی اختصاصی آب
- استفاده بهینه اقتصادی از محصول به دلیل فضای بزرگتر با کارایی 100 % نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار
موارد استفاده :
-کفشور سرویس‌های بهداشتی و کف شور حیاط، پارکینگ، تراس
- استفاده در کارگاه‌های ساختمانی جهت جلوگیری از ورود مصالح به فاضلاب

* از نمایندگان و بازاریابان عزیزی که قصد همکاری با شرکت ذاکرزاده را دارند بسیار قدردانی و تشکر می‌کنیم و از شما تقاضا داریم شرکت را در تولید دیگر محصولاتی که در آینده تولید و توزیع میگردد همراهی نمائید.
شرکت ذاکرزاده نماینده انحصاری محصولات عطر و ادکلن شرکت هلدا اسپانیا (تولیدکننده برترین عطر ادکلن‌های برند دنیا با اسانس اورجینال) با ساخت 24 رایحه از بهترین برندهای روز دنیا در صنعت عطر و ادکلن و استفاده از اسانس اورجینال رایحه‌های اصلی و با بسته‌بندی شیک و مقاوم توانسته است یکی از بزرگترین و پر قدرت‌ترین تولیدکننده‌های ادکلن اصلی در بازار باشد.
تمامی برندهای تولید شده توسط این شرکت در ظرفیت‌های 60 میل و 100 میل عرضه میگردد و به‌دلیل استفاده از اسانس اورجینال در این محصول؛ شرکت هلدا به تمامی مشتریان خود این ضمانت را میدهد در صورت عدم ماندگاری بو به مدت 48 ساعت، تا 7 روز کالای فروخته شده را پس بگیرد.
قیمت فروش محصولات شرکت هلدا نسبت به برندهای اورجینال بسیار ناچیز تصویب شده است، تا علاقه‌مندان و دوستاران ادکلن‌های معروف و اصلی با هر سقف درآمدی بتوانند به راحتی این رایحه‌ها را تهیه و از استفاده آن لذت ببرند.