شرکت سانا حامی فرداد (بیمه گستر)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت سانا حامی فرداد (بیمه گستر) با شناسه ملی () و یا کد ثبت (56827) در سال ثبت شده و با تولید اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه فعالیت دارد.

بیمه گستر سامانه بازاریابی ، مشاوره ، مقایسه و خرید آنلاین بیمه

 شرکت سانا حامی فرداد (سهامی خاص شماره ثبت 56827) با اتکا به دانش و تخصص بیمه ای اعضا خود و آشنایی با نیازهای مشتریان و نمایندگان فروش بیمه ، اقدام به راه اندازی سامانه بیمه گستر بعنوان اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه در جنوب کشور نموده و در حال حاضر بیمه گستر خدمات بیمه را در سراسر نقاط کشور ارایه مینماید.

 با افزایش تعداد شرکتهای بیمه ، اطلاع از شرایط و قیمت محصولات چندین شرکت بیمه پرچالش و زمان بر است که با وجود سامانه بیمه گستر افراد میتوانند شرایط و قیمت محصولات بیش از 23 شرکت بیمه دارای مجوز از بیمه مرکزی را در کمترین زمان ممکن بررسی نموده و بهترین بیمه را بصورت آنلاین تهیه نمایند.

 کلیه نمایندگان عمر و جنرال شرکتهای بیمه جهت تحول کسب و کار خود و بهره مندی از خدمات دیجیتال و زیر ساختهای آنلاین ارایه خدمات بیمه امکان همکاری با بیمه گستر را دارند ، همچنین کلیه سازمانها و موسسات دولتی و خصوصی امکان دریافت خدمات آنلاین بیمه گستر برای پرسنل خود را بر وبسایت سازمان خودشان با شرایط ویژه ای دارند.

محصولات و خدمات:

بیمه ثالث

بیمه بدنه

بیمه دندان پزشکی

بیمه عمر و مستمری آنی

بیمه اتش سوزی

بیمه مسولیت

بیمه تکمیلی

سال تاسیس:
1399
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر