بروزرسانی: 1400/04/08

شرکت صنعتی فرد ایران

شرکت صنعتی فرد ایران
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت صنعتی فرد ایران بعنوان اولین تولیدکننده باسکول و سیستم های توزین در ایران فعالیت خود را از سال 1337 در رابطه با تولید انواع باسکول و سیستم های توزین آغاز نمود. کیفیت، دقت و حساسیت سیستم های توزین تولیدی باعث گردید که بخش عمده ای از بازار در طی قریب به شش دهه به این واحد تولیدی اختصاص یابد.

به فضل الهی و با بهره مندی از توانمندی های علمی فارغ التحصیلان معتبر مراکز علمی داخلی و خارجی و همچنین ارتباط تنگاتنگ با موسسات بین المللی تولیدی، تحقیقاتی و پژوهشی در بیش از 60 سال اخیر شاهد موفقیت های شگرف علمی و تولیدی در سطح ملی و بین المللی بوده و در راستای تحقق اهداف شرکت و پیشبرد خط مشی کیفیت برتر و انطباق محصولات تولیدی، با استانداردهای ملی و بین المللی، موفق به قرارگیری در بین شرکت های برتر این صنعت در جهان گردیده است.

فعالیت های دانش محور این شرکت باعث گردید تا کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست محترم جمهوری، این شرکت صنعتی را بعنوان تولید کننده کالای دانش بنیان ارزیابی و معرفی نماید.

واحدهای تولیدی شرکت صنعتی فرد ایران با بیش از 43000 متر مربع بزرگترین کارخانجات سازنده سیستم های توزین در سطح کشور، منطقه و حتی برخی از کشورهای اروپایی مشتمل بر سالن های تولید، انبارهای متنوع مواد و کالا و همچنین ساختمان های اداری در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان استقرار یافته است.

در حال حاضر شرکت صنعتی فرد ایران در زمینه طراحی و تولید انواع باسکول جاده ای و سیستم های متنوع توزین صنعتی و الکترونیکی، ابزار دقیق و ITS و پروژه های خاص و منحصر بفرد اقدام به فعالیت می نماید. امید آن داریم که با لحاظ استاندارد های ملی و بین المللی و بهره مندی از خلاقیت و ابتکار نیروهای متعهد علمی و استفاده از تجربیات فنی و حرفه ای پرسنل در زمره 10 شرکت برتر جهان در حوزه ابزار دقیق قرار بگیریم.

 

محصولات و خدمات:

تولید و ساخت انواع باسکول های جاده ای پیش ساخته با تناژ 5 تن ( نیسان کش ) - 10 تن ( خاورکش ) - 30 تن ( تک کش )- 50 تن ( کامیون تک و جفت کش ) -60 تن ( تریلی کش )

با انواع لودسل های اروپایی

باسکول های کفه ای از 500 کیلو تا 30 تن ، سیستم توزین انواع مخازن ، هاپر ....

سال تاسیس:
1337
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر