اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت مهندسی سیال صنعت گستر (سهامی خاص) با پشتوانه سالها تجربه و استفاده از نیرو های متخصص، بصورت تخصصی در قالب یک شرکت مهندسی ، مشاوره، نصب و تجهیزات، تامین و اجرای پروژه های صنعتی و تاسیساتی، نفت،گاز، پتروشیمی و نیروگاهی فعالیت می نماید.

این شرکت در مدت فعالیت خود توانسته با بسیاری از شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی ارتباط تجاری مستمر و موثری برقرار نماید و بدلیل تقاضای بسیاری از شرکت های طرف تجاری خود مبادرت به گسترش زمینه های فعالیت خود نموده و اقدام به واردات انواع لوازم تاسیسات مورد نیاز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از بزرگترین تولید کنندگان آسیایی و اروپایی نموده است.

شرکت مهندسی سیال صنعت گستر (سهامی خاص) با هدف تأمین تجهیزات فنی و صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و صنایع تولیدی و صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده و با اتکا به دانش فنی روز مهندسین و کارشناسان متخصص در زمینه های مکانیک و پایپینگ، برق و ابزار دقیق در زمینه ارائه مشاوره، تأمین ادوات و تجهیز واحدهای صنعتی آماده همکاری با بنگاه های اقتصادی است.

فعالیت شرکت به صورت تخصصی :

1) مکانیک

2) پایپینگ

3) برق و ابزار دقیق

ارتباط مستقیم با شرکت های بزرگ تولیدکننده تجهیزات و قطعات، این فرصت را فراهم آورده تا در حداقل زمان و با قیمت رقابتی، تأمین کالا با استانداردهای بین المللی امکان پذیر باشد.

لازم به ذکر است کلیه محصولات دارای گواهینامه استاندارد بین المللی و کنترل کیفیت مورد تایید شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

لذا مفتخر خواهیم بود در صورت تقاضای مشاوره، اطلاعات خود را در اختیار متقاضیان محترم قرار داده و در صورت درخواست کالا در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین کیفیت و قیمت اقلام مورد نیاز را تحویل نماییم.

تامین کننده انواع:

• شیر آلات صنعتی شامل Check, Gate, Globe, Ball, Needle, Plug, Butterfly, Relief در سایزها و آلیاژهای مختلف.

• لوله های نفت، گاز، بخار و آب با آلیاژهای مختلف مطابق استاندارد و در سایزها و رده های مختلف.

• صافی، سه راهی، زانو، تبدیل، درپوش، مهره ماسوره، نیپل، اتصالات فشار قوی و ... در سایزهای مختلف.

• فلنج و گسکت در سایزها و رده های مختلف.

• تجهیزات دیگ بخار، مشعلهای دو گانه سوز، مانومتر، سنسور حرارتی، سوپاپ اطمینان، تراپ و ....

• ورق های نسوز و آلیاژی و

• تجهیزات ابزار دقیق، کانکتور و تیوپ با فشار کاری مختلف.

• تجهیزات برقی و روشنایی.

• تجهیزات صنعتی کارخانجات تولیدی و صنعتی.

محصولات و خدمات:

1) مکانیک

2) پایپینگ

3) برق و ابزار دقیق

سال تاسیس:
1394
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر