بروزرسانی: 1399/08/25

شرکت کوشاب غرب ایلام

شرکت کوشاب غرب ایلام
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت کوشاب غرب ایلام در سال 1388 در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع با هدف تولید نوشیدنی های سالم و رقابت پذیر و با تجربه لازم در استان ایلام ، ناحیه صنعتی سرابله تاسیس شد و فعالیت خود را جهت تولید ماءالشعیر ، آب میوه و نوشابه های انرژی زا در بسته بندی بطری ( PET ) ، شیشه ( GLASS ) و قوطی (CAN )  آغاز و با خرید و نصب بهترین تکنولوژی های روز دنیا از شرکتهای ( Krones – Vipoll ) عملاً به یکی از معدود تولید کنندگان این صنعت با بسته بندی کامل در کشور با نام تجاری (برند) Hysense تبدیل شده است.

دستگاهها و تکنولوژی استفاده شده در تجهیزات این شرکت جزء برترین فن آوریهای روز دنیا و از شرکتهای معتبر اروپایی بوده و با بهره گیری از پرسنل مجرب و تلفیق تکنولوژی و تجربه ، محصولی سالم ، با کیفیت بالا و دارای استانداردهای روز تولید می نماید.

سیستمهای تولیدی این شرکت مشتمل بر سه خط تولید بطری ( PET ) ، شیشه ( GLASS ) و قوطی (CAN) می باشد. که خط تولید بطری ( PET )  آن دارای ظرفیت تولید 12 هزار لیتر در ساعت و شامل 330 سی سی، یک لیتری و یک و نیم لیتری بوده و خط تولید شیشه ( GLASS ) با ظرفیت 000/15 عدد در سایزهای 330، 500 و 750 سی سی که در حاضر فعال و در حال تولید می باشند.

خط تولید قوطی (CAN)آن که ظرفیت تولید این خط 000/16 عدد در ساعت و در سایزهای 250، 330 و 500 سی سی با LID 200 و 202 که در حاضر فعال و در حال تولید می باشند.

استفاده از عصاره مالت طبیعی و با کیفیت تهیه شده با بهترین تکنولوژی روز دنیا به عنوان پایه محصول ماءالشعیر ، استفاده از بهترین طعم دهنده های طبیعی و باکیفیت محصول شرکت ژیوادان (Givaudan) سوئیس و دوهلر(Doehler) آلمان ، استفاده از بهترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت ساخت و بسته بندی ماءالشعیر و عدم استفاده از هرگونه مواد نگهدارنده در ترکیب محصول سلامت محصول را به صورت صددرصدی و مطابق با استانداردهای ایزو و استاندارد ملی تضمین می نماید.

این شرکت با بهره گیری از منابع آب بسیار با کیفیت و گوارای رشته کوههای همیشه خرم زاگرس که به عنوان با کیفیت ترین منابع آب در منطقه شناخته می شوند ، استفاده از سیستم تصفیه آب RO با تکنولوژی بالا در کنار استفاده از مجموعه ای کامل از پیشرفته ترین تجهیزات در خصوص تصفیه آب طی مراحل متعدد نسبت به ارتقاء کیفیت پارامترهای مختلف آب مصرفی عمل می نماید .

 بزرگترین هدف این شرکت ، جهانی کردن برند هایسنس (HYSENSE) بوده و این محصول با داشتن تمامی استانداردها و گواهینامه های بین المللی این قابلیت را دارد که محصولی بی نظیر و قابل رقابت در سطح بین المللی ارائه دهد و صادر کننده به کشورهای دیگر باشد. هدف بنیادین این شرکت تسریع و تسهیل رویه فروش محصولات هایسنس (HYSENSE) و کنترل ارایه خدمات مطلوب تر به مشتری مبتنی بر ارائه محصول سالم مطابق با ارزش های انسانی و تکریم مشتری است.

محصولات و خدمات:

تولید انواع نوشیدنی گازدار در بسته بندی پت، شیشه و قوطی

بسته بندی پت در سایز 330، 1000 و 1500 سی سی

بسته بندی شیشه در سایز 250 ، 300 و 330 سی سی

بسته بندی قوطی در سایز 250، 330 و 500 سی سی

سال تاسیس:
1388
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر