بروزرسانی: 1400/08/03

صنایع شیمیایی راتیان

صنایع شیمیایی راتیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

 صنایع شیمیایی راتیان بصورت تخصصی در زمینه تولید انواع رزین های آکریلیک و افزودنی های شیمیایی بتن و همچنین ارائه فرمولاسیون تخصصی برای صنایع مختلف با همکاری مراکز علـمی اروپایی در ایران مشغول بکار می باشد . این صنایع  برای گروه محصولات مرتبط با صنعت ساختمان از سال 1388 فعالیت خود را در حوزه بازار ساختمانی شروع نموده و در کنار تولید محصولات نوین و به روز دنیا ، با معرفی محصولات جدید و پرکاربرد تحولی شگرف را در بازار ساختمان بوجود آورده است .          

1عم فعالیت و تمرکزصنایع راتیان طراحی و فرموله سازی انواع پلیمرها و رزین ها برای صنایع ساختمان ، راهسازی ، کشاورزی بوده و خود را بعنوان یک تامین کننده مواد اولیه و تولید کننده رزین های آکریلیک و افزودنی های شیمیایی نسل جدید در ایران معرفی نموده است . فناوری و تکنولوژی تولید راتیان با سرمایه گذاری مستمر در حوزه تحقیق و توسعه ، داشتن روابط علمی بسیار گسترده با مهندسین و شرکت های اروپایی و با تکیه بر علوم و مهندسی پیشرفته همواره سعی در بهبود محصولات و خدمات خود می باشد که در این مسیر از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان داخلی نیز بهره مند میگردد .

کیفیت محصولات

محصولات راتیان با تکیه بر دانش روز دنیا و بهره گیری از تجارب شرکت های مطرح اروپایی طراحی و تولید می شوند. با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و ایزو 14001 راتیان تلاش نموده تا سطح بالاتری از کیفیت را در ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه نماید .

تعهد به مشتریان

ما معتقدیم عامل موفقیت یک تولید کننده در گرو ارتباط مستقیم و صادقانه با مصرف کنندگان نهایی می باشد .تلاش برای ارتقا کیفیت محصولات عرضه شده توسط متخصصان صنایع راتیان در جهت برطرف نمودن نیازها و مشکلات واقعی شما می باشد ، هدف ما در وهله اول کسب رضایت مصرف کنندگان محصولات خود با اعتماد کامل است.

تعهد به فروشندگان

راتیان علاوه بر اینکه تولید کننده محصولات پلیمری است ، از مشکلات و چالش هایی که نمایندگان و فروشندگان با آن مواجه هستند نیز درک درستی دارد و نسبت به حل چالش های آنها راهکار و برنامه مدون و دقیقی را دارد که بر اساس نیاز بازار و همچنین شرایط هر منطقه اقدام به طرحهای تشویقی و سایر راهکارهای لازم جهت حمایت از عاملین خود به اقدام می نماید .

محصولات و خدمات:

چسب نانو آکریلیک وت فیکس (محصوصل صادراتی )  یک محصول بر پایه تکنولوژی نانو با کاربردهای متعدد می باشد ، این یک محصول مطمئن برای آببندی کردن سطوح بتنی و ملاتهای سیمانی و انواع پلاستر های گچی و نرمه کشی می باشد که علاوه بر مقاومت خمشی و سایشی بسیار خوب ، دارای چسبندگی زیاد به سطوح را نیز داراست که پس از اختلاط با بتن و یا ملات و بعد از خشک شدن کاملا نفوذ ناپذیر میگردد .

استفاده از وت فیکس بسیار آسان بوده و دیگر نیازی به اضافه کردن افزودنی های دیگر مانند سیلیکا ،تیتانیوم،بنتونیت مانند سایر محصولات تولیدی کارخانه نمی باشد . در تهیه وت فیکس از رزین 100% آکریلیک پیور استفاده گردیده که مشخصه های یک رزین آببند را کاملا دارا می باشد .

وتفیکس در بسیاری از پروژه های داخل و خارج ایران استفاده شده و تمامی مصرف کنندگان از استفاده از این محصول راضی می باشند . چنانچه در قبل نیز اشاره کردیم استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به استاد کار و یا متخصص خاصی برای استفاده از وت فیکس نمی باشد . در ضمن ما برای سهولت استفاده از این محصول برای شما یک دفترچه راهنما نیز تدارک دیده ایم که همراه بسته بندی می توانید از آن بصورت آکادمیک استفاده نمایید ، ما سعی کرده ایم در آن دفترچه از چگونگی ترکیب این محصول با ملات و یا بتن شما چند کاربرد پر مصرف را شرح دهیم .

همچنین می توانید این دفترچه را از این سایت و قسمت دانلودهای سایت دانلود کرده و مطالعه نمایید


نانو آبگریز سلفیکس محصولی برپایه سیلان اصلاح شده قلیایی محلول در آب که با توجه به ذرات نانو موجود می تواند تا عمق 1 سانتی متری مصالح با توجه به تخلخل و جذب آب مصالح نفوذ کرده با سیلیس موجود در مصالح ایجاد پیوند کوالانسی نموده و آن را بشدت دافع آب مینماید .

از خصوصیات بارز سلفیکس میتوان به عدم ایجاد پوشش برروی مصالح از قبیل براق شدگی و یا مات شدگی اشاره نمود که این مهم باعث حفاظت طولانی مدت مصالح در مقابل صدمات فیزیکی از قبیل سایش و صدمات شیمیایی از جمله تاثیرات نور خورشید و تاثیرات جوی اشاره نمود .

این سنگ ها منافذ بزرگی داشته که سطح وسیعی برای ایجاد واکنش های شیمیایی فراهم می نماید. نمک حاصل از واکنش در منافذ و شکاف ها بهتر جای می گیرد و باعث می شود تا سنگ سریعتر تخریب شود .

ازجمله میتوان به سنگ مرمر و مرمریت اشاره کرد . لایم استون یا سنگ آهک و تراورتن نیز دارای مقادیر بالایی از کربنات کلسیم هستند و این سنگ ها نیز در مقابل باران های اسیدی می توانند آسیب پذیر باشند .

 بررسی ها نشان می دهد سنگ گرانیت نسبت به دیگر سنگ ها مقاومت بیشتری در برابر تاثیر آلودگی هوا بر سنگ نما دارد .

کاربرد محصول (مصارف عمومی) : ضدآب سازی و مقاوم سازی بناهای جدید و قدیمی , نماها وکف ساختمانها (سنگ ، آجر ، موزائیک ، سیمان ،کاشی و سرامیک) ، سفال بام ،آنتی استاتیک نما در مقابل جذب گرد و غبار، مقاوم سازی بتن ، ضدآب سازی ظروف سفالی و مجسمه های سیمانی و ...

کاربرد محصول (مصارف تخصصی) : آب بندی و ضــدآب سازی سازههای بتنی از قبیل استخرهای شنا ، مخازن آب شرب ، منابع ذخیره آب هوایی و زمینی ، کانالهای انتقال آب بتنی ، عایق بام ، عایق سـرویس های بهداشتــی ، حمام و آشپزخانه ، پـــی های بتنی ساختمان 

سلفیکس از ایجاد شوره زدگی آجرنماهای ( سنتی ، نسوز ) جلوگیری کرده و کاملا جلوی شوره زدگی را می گیرد .

سلفیکس با ایجاد دوقطبی های مثبت در مصالح گرد و غبار موجود در هوا را دفع نموده و اجازه برقراری پیوند با مصالح را نمی دهد .

ویژگی های سلفیکس

دارای خاصیت آب گریزی سطح

نفوذ پذیری کامل به عمق سازه

اجرای سریع و آسان

بدون بو و عوارض شیمیایی

ضد جلبک ،خزه و باکتری

محلول در آب

مقاوم به شرایط جوی مختلف

سازگار با محیط زیست

کاملا مناسب برای سطوح بتنی


سال تاسیس:
1388
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر