بروزرسانی: 1400/09/07

صنایع شیمیایی سم سازان

صنایع شیمیایی سم سازان
  • محل فعالیت: استان كرمان
  • حوزه فعالیت: سایر
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

کارخانه و آزمایشگاه های شرکت صنایع شیمیایی سم سازان با برند ( هلاک ) در سال 1356 با مشاورت و همیاری یک شرکت بزرگ شیمیایی انگلیسی شروع به کار نمود. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه، تحقیق و تخصص در زمینه تولید و فرمولاسیون سموم و حشره کش های خانگی و بهداشت عمومی جهت مبارزه با آفات در اماکن مختلف فعالیت می نماید.

هدف اصلی، ساخت سموم با روش های نوینی است که در محیط های مختلف علاوه بر کارآمدی و راندمان بیشتر کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه، از نقطه نظر بهداشتی مطابق با استاندارد های روز و با سازمان جهانی بهداشت همگن باشد.

هم اکنون این شرکت به عنوان بزرگترین و مقتدرترین واحد ساخت مواد دفع آفات بهداشتی در ایران توانسته است حضوری فعال و افتخار آفرین در جهت بهینه سازی و گسترش فرهنگ صحیح بهداشت و کنترل آفات در کشور داشته باشد.

محصولات و خدمات:

نام تجاری ثبت شده هلاک _ تولید کنند انواع حشره کش های خانگی در بسته بندی ها و انواع مختلف شامل انواع پودر های حشره کش ، مایعات حشره کش، گرانول بیدکش اختصاصی ، قرص گاز سوز ویژه ساس ، موریانه و دیگر آفات پنهان، طعمه های مگس کش و موش کش ها در انواع فرمولاسیون مختلف شامل گندمی، پلت ، وکس ، پفکی و شکلاتی با کیفیت بسیار بالا و نیم قرن تجربه در تولید و فرمولاسیون .

حشره کش های خانگی همگی دارای نشان سیب سلامت و دارای مجوز سازمان حفظ نباتات می باشند.


سال تاسیس:
1356
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر