بروزرسانی: 1399/08/24

صنایع غذایی داودی

صنایع غذایی داودی
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

صنایع غذایی داودی با برند (فرز) در سال 1378 با هدف تولید و خود کفایی در جایگزینی آدامس های وارداتی بی کیفیت که به صورت انبوه وارد کشور میشد، پا به عرصه تولید صنعتی گذاشت و همزمان با بهره برداری از فاز یک کارخانه خود در شهرک صنعتی پرند، خطوط تولید انواع آدامس های فانتزی بادکنکی و جویدنی را در تنوع بالایی راه اندازی نمود.

این گروه صنعتی در روند توسعه خود در سال 1383 خطوط تولید انواع شکوبار، و درسال 1387 تولید انواع ژله آماده مصرف، را طراحی و نصب و راه اندازی نمود.

در حال حاضر مدیریت کارخانه با توجه به توسعه جمعیت و تنوع ذائقه مشتریان، در نظر دارد با نوسازی خطوط تولید آدامس، به تنوع و تیراژ بالاتری دست یابد ، تا هرچه بیشتر سهم بازار کالاهای وارداتی را در این زمینه بدست آورد و از این طریق نقش خود را در ارتقاء تولید آدامس داخل کشور ایفا نماید.

در این راستا توانسته با انتخاب بهترین تامین کنندگان مواد اولیه داخلی و خارجی، با کیفیت ترین مواد اولیه را به کارخانه وارد نموده و پس از انجام آزمایشات دقیق، بر طبق استاندارد های مربوطه و تایید مسئولان کیفی، مواد اولیه را بعنوان موجودی در انبار قرار دهد، و در ادامه با توجه به ذائقه مشتریان پر تعداد خود، این مواد اولیه در قسمت تولید فرموله شده و بطور مداوم مورد ارزیابی حسی قرار می گیرد تا از هر نظر، مشتریان آگاه و مشکل پسند خود را راضی نماید.



محصولات و خدمات:

محصولات فرز، با یک سیستم کارآمد و با تاکید روی مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده محاسبه قیمت شده اند ، همچین این شرکت با رعایت قوانین بهینه فروش، طوری عمل می نماید که محصولاتش دارای قیمت منصفانه بوده، و بعنوان یک لیدر توان کنترل قیمت سایر رقبا را نیز داشته باشد

سال تاسیس:
1377
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر