صنایع غذایی و بسته بندی بهینا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
گروه تولیدی بهینا فعالیت خود را در زمینه تولید پودرهای نوشیدنی ازجمله قهوه ، کافی میکس ، کاپوچینو و همچنین 14 نوع ادویه با برند بهینا از سال 1398 آغاز نموده است ، این محصولات با توجه به ذائقه ایرانی و با در نظر گرفتن استاندارهای لازم بهداشتی تولید و در بسته بندی های متنوع به بازار ارایه می گردد.

داشتن کیفیت بالا، چه در بخش تکنولوژی‌های مورد استفاده برای تولید محصولات و چه در بکارگیری بهترین مواد اولیه برای تهیه محصولات،‌ مهمترین دلیل موفقیت بهینا در بازار رقابتی بوده است. همین موضوع باعث شده است تا در هر بازاری که ورود می‌کند بتواند خوش بدرخشد.

بسته بندی محصولات به نوعی می باشد که گروههای متفاوت مشتریان به راحتی می توانند آن را تهیه و استفاده نمایند .کافی شاپها ، رستورانها ، بوفه ها، هتلها ، فروشگاههای زنجیره ای ، سوپر مارکتها و خانواده ها گروهی از مشتریان ما می باشند . کنترل کیفیت و استانداردهای لازم تولید ، سرلوحه فعالیت گروه بوده و کلیه محصولات در مراحل مختلف تولید از طریق آزمایشگاه مجهز همکار شرکت ، مورد آزمایش قرار می گیرند . عنایت و دلگرمی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی باعث تشویق و رشد صنعت داخلی و ایجاد اشتغال و امنیت اقتصادی برای هموطنان خواهد شد.