بروزرسانی: 1402/01/08

طلا و جواهری حقانی

طلا و جواهری حقانی
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

سروران گرامی خواهشمند است به طور دقیق متن زیر را مطالعه بفرمایید،با تشکر فراوان

جواهری حقانی (قصر طلا دلربا سابق) از سال 1355 در جوار مضجع ملکوتی امام هشتم (ع) در حوزه تولید و فروش طلا و جواهرات شروع به کار کرده است و پس از گذشت زمان به نسل دوم خانواده رسیده است.

امروز با رویکرد جوان گرایی و مدیریت جوان گالری طلا و جواهرات حقانی علاوه بر بازار ایران حضور در جمع برندهای معتبر دنیا در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات نفیس و همچنین ساخت طلاوجواهرات سفارشی از جمله اهداف کلان این مجموعه می باشد.

باتوجه به دقت نظر مشتریان گرامی در برخورداری و خرید محصولات با کیفیت و فاخر ؛ این مجموعه توامان تلاش میکند تا با استفاده از تجارب مدیران و پرسنل متخصص و مجرب خود و همچنین بهره گیری از تجهیزات و پروتکل های کنترلی خود محصولاتی با کیفیت بالا و همراه با گواهی نامه های رسمی و بین المللی را به خریداران عرضه نماید.

اصالت و وقار توصیفی است که همواره توسط دپارتمان های تخصصی طراحی و تولید جواهری حقانی به منظور خلق محصولات با کیفیت ایرانی در نظر گرفته شده و موجب انگیزه و اشتیاق تولید و فروش برای گروهی حدودا80 نفره می باشد.

مشتریان ما از اقصی نقاط دنیا و از کشورهای مختلف از جمله کشورهای غرب آسیا ، اقیانوسیه ، اروپا ، شمال آمریکا و شمال آفریقا به برند جواهری حقانی اعتماد کرده و مارا برای خرید طلا و جوهرات خود انتخاب نموده اند.

ما به مشتریانمان این اطمینان را می دهیم که اولین خرید آنها شروع تجربه ای فوق العاده از حس احترام و آرامش در خرید طلا و جواهرات خواهد بود. 


محصولات و خدمات:

طراحی و تولید انواع طلا و جواهرات دستساز به صورت سفارشی و انبوه با بهره گیری از مجرب ترین اساتید ساخت طلا و جواهرات و به کارگیری تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا

سال تاسیس:
1355
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر