شرکت‌های فعال »

Wife is Life

بروزرسانی: 1398/07/29

Wife is Life

Wife is Life
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
- درباره عصاره یوری کوما
این محصول منبعی سرشار از انرژی برای افزایش قوای جسمی و تمایلات جنسی آقایان است. ترکیبات آن شامل شهد خالص و طبیعی است که با ترکیباتی از گیاهان جنگل های بارانی و مولکول های حیاتی در لارو زنبور عسل غنی شده است. این محصول برای افرادی که از اُفت شدید انرژی جسمی و کیفیت پایین رابطه جنسـی رنج می برند یا افرادی که از استفاده مکرر داروهای شیمیایی برای جذب انرژی جنسـی ناامید شده اند و یا افرادی که به خاطره داشتن مشاغل پراسترس دچار اختلالات جسمی و جنسی شده اند، بسیار مناسب است. این شهد فرآوری شده، بهبود بخش عملکرد روزانه بدن و نیز معجزه ای در بالابردن کیفیت فعالیت های جنسـی آقایان است.

- فواید محصول:
بهبود گردش خون، تقویت حافظه و عملکرد مغز، افزایش انرژی جسمی، عملکرد بسیارعالی جنسی، رفع ناباروری و ناتوانی جنسی، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، تغییر سایز در اندام جنسی آقایان، درمان زود انزالی و مدت کوتاه رابطه، افزایش جذب مواد غذایی و سوخت و ساز بدن، غنی شده از پروتئین، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنزیم های گوارشی.

- گواهینامه های بین المللی:
دارای گواهینامه محصول حلال، گواهینامه امنیت غذایی DNV، گواهینامه ISO 9001:2008 و گواهینامه های فروش آزاد در آلمان و امریکا

توصیه شده به مدیران، پزشکان متخصص و جراح، ورزشکاران و افراد دارای مشاغل سخت و پر استرس.