بروزرسانی: 1398/04/07

فروشگاه زنجیره ای جانبو

فروشگاه زنجیره ای جانبو
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
فروشگاه های تخفیفی زنجیره ای جانبو در سال 2011با هدف عرضه مواد غذایی و لوازم مصرفی با کیفیت بالا و تا حد امکان با قیمت مناسب به مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز نمود.

فروشگاه های جانبو به عنوان اولین فروشگاه های دارای تخفیف مستمردر ایران تاسیس گردید وهمواره سعی دارد با ارائه 800 محصول با کیفیت، خدماتی نوین در این زمینه ارائه نماید.

جانبو سال 2015 سیاست خود را بر آن داشت که شمار فروشگاه های خود را در ایران به 150 فروشگاه افزایش دهد که این امر در پایان سال 2015 محقق گردید. جانبو با اولویت دادن به مفهوم کیفیت محصول و رضایت مشتری و با تکیه بر سیاست مدیریت هزینه، پیشرفت سریع و مستمر خود را ادامه می دهد و در سال 2016 با افتتاح یکصد فروشگاه جدید در سه منطقه مختلف شمار فروشگاه های خود را به عدد 250 فروشگاه رسانید که این عملیات به سرعت در حال پیشرفت است .جانبو همواره فعالیت های خود را بر پایه اعتماد به مشتریان و تامین کنندگان درجهت ارائه خدمات بهینه ادامه میدهد.

مفهوم کیفیت بالا در جانبو

حلقه کیفیت جانبو تمام مراحل خرید از تامین کنندگان تا توزیع و مصرف مشتری را در بر دارد. همچنین خدمات خود را با تمرکز بر اطمینان از محصول و رضایتمندی مشتری هدف گذاری می نماید. جانبو سطح خدمات رسانی را با تکیه بر آموزش مستمر پرسنل به حد استاندارد رسانده و در تمامی فروشگاه های خود در سراسر ایران محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می نماید.

مفهوم تخفیف بالا در جانبو

جانبو با تکیه بر مدیریت اجرای عملیات با پایین ترین هزینه، سود خود را در این بخش با ارائه تخفیف با مشتریانش تسهیم می نماید. فروشگاه های جانبو با ساختار برنامه ریزی شده و با بکارگیری مدیریت موثر هزینه و ارائه محصولات اساسی و با تخفیف بالا مفهوم بالاترین تخفیف را برسه اصل اساسی زیر بنا نهاده است:

» ساختار سازمانی غیر متمرکز جهت سرعت دهی به ارتباط با فروشگاه و مدیریت لجستیکی منطقه برای سرعت بخشی به روند تصمیم گیری و اجرا.

» جلوگیری از هرگونه فعالیت و حرکتی که موجب افزایش قیمت محصولات گردد.در این راستا می توان به : برنامه ریزی امور مدیریت، دکوراسیون فروشگاه، تعدادپرسنل، فرایند توزیع، کاهش هزینه های تبلیغات و بازار یابی به پایین ترین قیمت اشاره کرد.

» محدود کردن تنوع محصولات به 800 نوع کالای با کیفیت و نظارت بر فروش آنها با موثر ترین روش ونازلترین قیمت.
فروشگاه جانبو با تکیه بر قدرت خرید بالا و خرید محصولات با قیمت پایین از تامیین کنندگان موفق به اراِه محصولات با کیفیت با نازل ترین قیمت شده است.

جانبو در زمینه انتخاب محصول و فرآیند قیمت گذاری، استراتژی بسیار حساس و دقیقی را در پیش گرفته است، و 80 درصد محصولات مایحتاج روزانه مردم را ارائه می نماید.
جانبو در حال حاضر بیش از هفتصد شعبه در ایران دارد و بزودی با هشتصد شعبه در خدمت مشتریان خود در سراسر ایران خواهد بود.