فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات‌ فانوس در سال 1382 با هدف توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات تحت پوشش وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) و تعاون و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی گام در عرصه‌ی فعالیت نهاد و برآن شد تا با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب و مشاوران خبره داخلی و خارجی خود خلاء عمده در این عرصه را از میان بردارد.
از سال 1386 فانوس برآن شد تا در جهت یاری ارتقای امنیت اطلاعات، آنتی ویروس پرقدرت کوییک‌هیل هند را به سبد محصولات خود اضافه کند. Quick Heal از جمله بهترین آنتی‌ویروس‌های جهان می‌باشد که علاوه بر بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی جهانی تولید شده در مرکز و شاهراه نرم‌افزار جهان (هند) تولید می‌شود که این شرکت نماینده انحصاری محصولات امنیتی شرکت تکنولوژی های کوییک هیل در ایران را به صورت مستقیم و بدون واسطه دارا می‌باشد.
شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل با بیش از 22 سال سابقه در حوزه امنیت فناوری اطلاعات در قطب نرم‌افزاری جهان در پونای هند در حال توسعه می‌باشد. کوییک‌هیل دارای 36 شعبه در هند، دفاتر در امریکا، ژاپن، امارات و کنیا می‌باشد. هم‌اکنون کوییک هیل در 63 کشور جهان دارای شبکه توزیع و حضور از طریق نمایندگان رسمی خود می‌باشد.
همکار امنیتی مایکروسافت و شریک نرم‌افزاری Intel و همکاری با موسسه CERT از همکاری‌های این شرکت پیشروی امنیت فناوری اطلاعات در جهان می‌باشد.
QuickHeal Technologies خانواده محصولات امنیتی کوییک هیل را با معیار صنعتی برای امنیت انواع کاربردها از موبایل و تبلت تا لپ‌تاپ و کامپیوترهای شخصی و شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌کند.
محصولات امنیتی شرکت به دو بخش امنیت خانگی و شخصی (کامپیوتر، موبایل و تبلت) و امنیت سازمانی (اندپوینت سکیوریتی، UTM، MDM) تقسیم می شود.
کوییک هیل اندپوینت سکیوریتی برای مدیریت، کنترل و محافظت از ویروس در سراسر شبکه، تقریباً برای هر نوع و هر ترکیبی از سیستم عامل‌های کلاینتی طراحی شده است که طبق نیاز Administrator سیستم، برای تسهیل در مدیریت، نگهداری و محافظت کامل در سراسر شبکه طراحی شده است.
Unified Threat Management سامانه مدیریت یکپارچه تهدیدات تکنولوژی های کوییک هیل راهکار UTM با کارایی بالا، کاربری آسان برای شرکت های متوسط، کوچک و سازمانی، یک راهکار قطعی امنیت در سطح دروازه شبکه سازمانی می باشد.