بروزرسانی: 1398/10/30

لوله گستر گلپایگان

لوله گستر گلپایگان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت لوله گستر گلپایگان واقع در شهرک صنعتی شهرستان گلپایگان فعال در زمینه‌ های تولید لوله و اتصالات pvc و لوله های پلی اتیلنی در سال 1372 تاسیس شد و در این مدت تلاش داشته تا به مشتری مداری و تولید محصول برای مشتریانی از تمام نقاط ایران و کشورهای همجوار که به: دقت و کیفیت ، دوام ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش اهمیت می دهند خدمت رسانی نماید.
و با راه اندازی خط تولید لوله های پلی اتیلن از سایز 20- 125 میلیمتر افتتاح و شروع به کار نمود.

طی کمترین زمان پس از راه اندازی خط تولید اولیه موفق به اخذ استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید و با توجه به کیفیت بالای محصولات و همچنین افزایش رضایت مشتریان خط تولید دوم خود را در سایزهای 200 – 75 میلیمتر و با فشار 4، 6، 10 و 16 اتمسفر راه اندازی نمود.
این واحد تولیدی در راستای کمک به مکانیزه شدن آبیاری زمین های کشاورزی کشور اقدام به راه اندازی خط تولید لوله های 16 میلیمتر جهت مصارف آبیاری قطره ای نمود.
هم اکنون تولیدات شرکت در زمینه لوله های پلی اتیلن از سایز 16 تا 400 میلی متر و با فشارهای 4 تا 25 بار قابل ارائه می باشد.
این شرکت در راستای نیل به اهداف توسعه خویش در عرصه لوله و اتصالات پلیمری با راه اندازی واحد تولید لوله های U- PVC از سایز 20- 315میلیمتر برگ زرین دیگری بر کارنامه چندین ساله خود رقم زد.
دیگر موارد کاربرد محصولات لوله گستر گلپایگان به شرح ذیل می‌باشد:

سیستم آبرسانی شهری – سیستم فاضلاب شهری – سیستم آبیاری تحت فشار (مزرعه) – سیستم آبرسانی از چاه‌های آب – سیستم آبرسانی ساختمان – سیستم فاضلاب ساختمان – سیستم هواکش ساختمان – سیستم تخلیه آب باران – انتقال کابل های برق و مخابراتی ما

توانسته ایم با اخذ گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، 7 استاندارد ملی و 6 گواهینامه بین المللی ،CE، ایزو 9001 ویرایش 2015، 14001، 18001،IMS و 17025 گامی دیگر در جهت جلب رضایت و اطمینان خاطر مصرف کنندگان گرامی برداریم.

همچنین تولید اتصالات PVC موفقیت دیگر این شرکت بوده و امیدوار است بتواند با تولید هر چه با کیفیت تر لوله و اتصالات پلیمری علاوه بر جلب رضایت هم میهنان عزیز، نامی ماندگار از ایران در صنعت لوله و اتصالات پلیمری جهان مطرح و به جای گذارد.