مدیران به اندیش نویسا (سهامی خاص)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت مدیران به اندیش نویسا (سهامی خاص) تحت عنوان سیستم یکپارچه گسترده ارائه دهنده مشاوره و خدمات مشاوره مدیریت در سال 1398 آغاز به کار نمود. این شرکت دارای وسیع ترین شرح وظایف در بین تمامی شرکت های مشاوره مدیریت عضو در انجمن مشاوران مدیریت ایران است که به انجام مشاوره و ارائه خدمات مشاوره در بیش از 31 گرایش مختلف مدیریت و حتی اموری همچون واردات و صادرات خواهد پرداخت که تنها یکی از مسئولیت های این مجموعه، تأمین نیروی بازاریاب و نمایندگان عرضه محصولات و خدمات برای مجموعه های هم پیمان (دارای قرارداد یا تفاهم نامه کاری رسمی) در سراسر کشور با چینش ساختارهای ATS در مسیر جذب نیرو می باشد.

با توجه به پیمان های متعدد کاری پیش رو در مجموعه مدیران به اندیش نویسا (سهامی خاص)، این مجموعه در صدد تأمین نیروی بازاریاب و نماینده فروش در صنایعی چون بیمه، خدمات تخفیفی و ... می باشد.

لازم به ذکر است که خود این مجموعه نیز به دنبال استخدام بازاریابان و نمایندگان نخبه و خبره در عرصه عرضه خدمات مشاوره ای مدیریت از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ها و گرایش های مختلف مدیریت، بازاریابی، روانشناسی، روابط عمومی و سایر رشته های مرتبط می باشد.


محصولات و خدمات:

ارائه مشاوره و خدمات مشاوره ای مدیریت در گرایش های مدیریت عمومی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت بازرگانی و ...

ارائه خدمات بیمه ای گسترده و جامع با توجه به پیمان همکاری با نمایندگی 1166 بیمه سامان از طریق قرارداد رسمی مدیرعامل این مجموعه تحت عنوان مدیر فروش مجموعه 1166 بیمه سامان

سال تاسیس:
1398
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر