شرکت مدیران پیشرو معاصر ماهان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت مدیران پیشرو معاصر ماهان (سهامی خاص) در سال 1394به منظور ایفای نقش در حوزه بازرگانی تاسیس گردید.

شرکت با توجه به تجربیات پیشین مدیران خود در زمینه فعالیت واردات خودرو بورگوارد ساخت کشور آلمان و لوازم خانگی روتل ساخت کشور سوئیس و در سال 1397 با شناسایی کمبودها و کاستی های موجود در بازار در جهت خدمت رسانی به کسب و کارها اقدام به ایجاد یک لاین توسعه کسب و کاری در حوزه پرداخت الکترونیک نموده است.

مدیران پیشرو توانست با اخذ گواهینامه های معتبر ( اعم از : نماد اعتماد الکترونیک، نماد رسانه های دیجیتال، شورای عالی انفورماتیک، انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، نظام صنفی رایانه ایی استان و مجوز کسب و کارهای اینترنتی و تاییدیه سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان ثبت اسناد کشوری) فضای انتقاد و پیشنهادات برای مشتریان گسترش دهد تا امروزه به بهترین شکل خدمتگذار نمایندگان و پذیرندگان سراسر کشور باشد.

محصولات و خدمات:

این مجموعه با اخذ جواز زیر سوئیچ به شماره 12033/2/99 از PSP، اقدام به ارائه خدمات پرداخت الکترونیک مطابق با استاندارد های ITIL و ISO20000 در سراسر کشور نموده است که خدمات ذیل را جهت آسایش و رفاه کاربران این حوزه ارائه میکند.

پورتال نمایندگان:

این مجموعه با در اختیار داشتن تیم فنی توانا درصدد است تا جهت رفاه حال نمایندگان محترم در این پورتال با فراهم کردن قابلیت های ارائه انواع خدمات و پرداخت الکترونیک و مدیریت هوشمند پذیرندگان و دستگاه اعم از : ورود اطلاعات پذیرنده و ثبت دستگاه پوز ، تخصیص از انبار نماینده، فسخ دستگاه، ثبت و رفع پشتیبانی های دوره ایی PM و اضطراری EM، امکان مشاهده ریز تراکنش های دستگاه های کارتخوان امانی و اصالت گارانتی روز به روز وسیع تر نماید.

همچنین نمایندگان محترم میتوانند به صورت مستقل از طریق پورتال شخصی، هرگونه تغییرات دستگاه کارتخوان مشتریان خود را اعمال نمایند.

پورتال پذیرندگان:

تعامل مناسب با مشتریان و جلب رضایت آن‌ها دغدغه‌ی هر سازمانی است.کانال‌های ارائه خدمات به مشتریان که در گذشته محدود به ارتباطات تلفنی، شبکه‌های اجتماعی و موبایل بودند، امروزه در این مجموعه به شکل آنلاین در بستر اینترنت، انجام می‌شود.

در این پورتال شخصی‌سازی خدمات به صورت کامل انجام شده است و سرعت ارائه‌‌ی خدمات افزایش یافته است.

از این طریق پذیرندگان گرامی می توانند مواردی از قبیل بررسی تعداد تراکنش های انجام شده، تعریف شماره حساب جدید، آدرس جدید محل کسب و نام فروشگاه،ثبت درخواست پشتیبانی و … را در کمترین زمان ثبت نمایند.

مشتیران میتوانند پیشینه‌ی درخواست‌های خود در شرکت مدیران پیشرو معاصر ماهان مشاهده کنند.

پاسخ خدمت درخواستی خود و همچنین وضعیت باز بودن یا بسته‌شدن درخواست‌ها را بررسی نمایند.

واحد پشتیبانی :

این واحد ضمن به کارگیری تمامی پشتوانه‌های علمی و فنی خود و همچنین تجربه‌ کارساز خویش در ارایه خدمات به مشتریان، می‌کوشد تا شیوه‌های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد.

پرسنل آموزش دیده این واحد با بهره گیری از سامانه اتوماسیون و در اختیار داشتن امکاناتی همچون گفتگوی آنلاین، سیستم تیکتینگ On Ticket و خطوط تلفن Sip Trunk مجهز به 90 کانال ارتباطی، به بهترین و سریع ترین روش پاسخگوی درخواست های نمایندگان و پذیرندگان گرامی هستند.

بـرخـی از مـزیـت های واحـد پـشتیـبانی مدیران پوز بـه شـرح ذیـل می باشد:

رسیدگی به مشکلات مشتریان در کمترین زمان ممکن

محدود نساختن دامنه خدمات پشتیبانی به مشتریان

استفاده از ابزارها و بستر مکانیزه جهت پاسخگویی

استفاده از نیروهای کارآزموده و متخصص در واحد پشتیبانی

ارائه خدمات 24 ساعته پشتیبانی در تمامی 365 روز سال

واحد تعمیرات :

واحد تعمیرات مدیران پوز مفتخر است با ارائه خدمات پس از فروش تعمیر و QC بالاترین سطح رضایتمندی در بین مشتریان را دارا باشد.

خدمات پس از فروش کالای وارداتی، همواره یکی از نگرانی های مصرف کنندگان بوده است، در همین راستا مدیران پیشرو با در نظر گرفتن دوره های خصوصی رایگان تعمیرات دستگاه های کارتخوان برای نمایندگان به رفع این نیاز در سراسر کشور اقدام نموده است تا نمایندگان محترم به صورت تخصصی و عدم نیاز به ارسال پی در پی دستگاه ها به پایتخت مبادرت به تعمیر دستگاه های عرضه شده و در برخی موارد تعویض آن ها نمایند.سرعت بخشی به رفع نیاز مشتریان از اصلی ترین اهداف این منظور بوده است.

واحد مارکتینگ Marketing :

این مجموعه به دنبال شناخت نیاز ها و تمایلات مشتریان و با ارزشیابی و تحلیل اندازه بازار به دنبال کشف پتانسل بازار است، که توانسته با توجه به بستر قدرتمند وبسایت و کسب تبلیغات مستقیم صدا و سیما و همچنین دریافت جایگاه های ویژه در خبرگزاری های معتبر، مسیر ارتباط با مشتری و نزدیک شدن به مشتری در جهت انتقال ارزش کالا را هموار سازد.و با تبلیعات گسترده در سراسر کشور دسته بندی مشتریان را آسان و روش های بازاریابی پیچیده را برای نمایندگان مجموعه سهل تر نموده است و با ارجاع متقاضیان دستگاه کارتخوان هر استان به نماینده همان منطقه بازار فروش نمایندگان را قدرت بخشیده است.

همچنین در راستای اعتماد سازی پذیرندگان نسبت به ارائه پروانه کسب، کارت شناسایی و تابلو نمایندگی هر شعبه به صورت مجزا اقدام نموده است.


سال تاسیس:
1395
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر