شرکت‌های فعال »

مهاب تدبیر ملل

بروزرسانی: 1402/07/16

مهاب تدبیر ملل

مهاب تدبیر ملل
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری مهاب تدبیر ملل (با مسئولیت محدود) از بدو تاسیس فعالیتهای متعددی را در خصوص تولید، بازرگانی و بازاریابی سامان داده است و ارتباطات موثری را با تجار و تولید کنندگان غیر ایرانی در کشورهای متعدد برقرار کرده است و توانسته نقش ویژه ایی را در صادرات و عرضه تولیدات ایرانی در بازارهای خارجی و تامین کالارهای مورد نیار در بازارچه های مرزی ایفا نماید.

گروه همکاریهای تولیدی KHP بر اساس مدلی تجاری که بر زنجیره تامین و زنجیره فروش متمرکز است می کوشد تصویری نوین از محصولات نساجی ایران در کلیه سطوح بیافریند.

استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره گیری از مجهز ترین کارخانجات تولیدی و همچنین نیاز سنجی از بازارهای داخلی و خارجی اصول اساسی است که گروه همکاریهای تولیدی KHP بر آن تاکید دارد.

برآورد ما این است که تا پایان 1401 بتوانیم با تولید سالیانه یک میلیون و پانصد هزار متر پارچه فاستونی سهم چشم گیری از بازار داخلی این محصول را در اختیار داشته باشیم و همچنین کالاهای خود را در بازارهای روسیه و آسیای میانه و همچنین عراق و افغانستان عرضه بکنیم.

همچنین تولید سالیانه 30 هزار دست کت و شلوار و 50هزار ثوب شلوار تک را در افق 1401 هدف گذاری کرده ایم.

بخش R&D هم اکنون بر تولید فاستونی های زنانه و همچنین کت و شلوار زنانه به عنوان یک نیاز جدی بازار داخلی متمرکز است و امیدواریم تا پایان 1400 بتوانیم این محصول را متناسب با نیاز روز به بازار عرضه کنیم.

محصولات و خدمات:

شلوار مردانه، شلوار زنانه، کت تک مردانه، پیراهن مردانه، کت و شلوار مردانه، کت و شلوار زنانه

سال تاسیس:
1396
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر