اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

همانطور که اطلاع دارید با توجه به شرایط روز جامعه، میزان وابستگی کار و زندگی روزمره به فضای مجازی با سرعت خیره کننده ای در حال افزایش است. در این میان بحث امنیت فضای مجازی و امنیت اطلاعات یکی از نقاط ضعفی است که همواره موجب اسیب های بسیاری به صاحبان کسب و کار می گردد.

متاسفانه تربیت نیروی متخصصی امنیت سایبری فرایندی بسیار زمان بر می باشد و علاوه بر کمبود نیرویی که بطور طبیعی همواره با ان مواجه هستیم، روند مهاجرت کارشناسان امنیت سایبری با توجه به کمبود این تخصص در سراسر کشورها، کمبود نیروی متخصص را وخیم تر کرده است.

در حال حاضر بازار بسیار پردرخواستی برای انواع مختلف تخصص های مرتبط با امنیت سایبری و ا منیت فضای مجازی و برنامه نویسی در بازار کار وجود دارد و سطح حقوق پرداختی نسبت به سایر رشته بسیار بالا تر است.

گروه آموزشی لیان که دارای مجوز از افتای ریاست جمهوری می باشد، با همکاری دانشگاه ازاد اسلامی اقدام به ارایه بیش از 100 دوره تخصصی در حوزه امنیت سایبری، امنیت فضای مجازی، امنیت شبکه و برنامه نویسی نموده است به این امید که با تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بازار کار گام کوچکی در رفع این مشکل برداشته و ساختار امنیت سایبری کشور را تقویت نماید.

گروه آموزشی لیان از شرکت ها و اشخاص فعال در حوزه آموزش جهت اعطای نمایندگی دعوت به عمل می اورد.

با توجه به این که گروه لیان بصورت مشترک با دانشگاه ازاد اسلامی دوره های اموزشی ازاد برگزار میکند، در پایان دوره پس از کسب قبولی در ازمون که توسط دانشگاه ازاد برگزاری می شود، گواهی پایان دوره توسط دانشگاه ازاد با قابلیت ترجمه و تایید وزارت امورخارجه صادر می گردد.

سایر دوره ه ایی که صرفا در اموزشگاه لیان برگزاری میگردد در پایان دوره گواهی توسط شرکت لیان صادر میگردد.

با توجه به اینکه کلیه دوره ها بصورت مجازی و بر بستر کلاس مجازی لیان برگزار می شود، صرفا توانمندی در جذب دانشجو و انجام فعالیت های تبلیغاتی از جمله معیار های مهم در انتخاب نماینده می باشد. شرکت ها و موسسه های اموزشی در اولویت می باشند.


محصولات و خدمات:

دوره های تخصصی امنیت سایبری

امنیت شبکه

امنیت وب

تست نفوذ

تربیت کارشناس امنیت سایبری

توسعه نرم افزار

دیجیتال مارکتینگ

SEO


سال تاسیس:
1392
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر