شرکت‌های فعال »

مهگوشت شمال

بروزرسانی: 1398/04/07

مهگوشت شمال

مهگوشت شمال
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت مهگوشت شمال از سال 1387در زمینی به مساحت 3000 مترمربع شامل سالنهای تولید ، بسته بندی ، انبارهای مواد اولیه و محصولات ، سردخانه های زیرصفر بالای صفر و تونلهای انجماد سریع در زمینه تولید انواع فرآورده های گوشتی و بسته بندی آبزیان و طیور شروع به فعالیت نمود.
این مجموعه دارای آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز و مورد تایید استاندارد ، واحد تحقیق و توسعه ، واحد اداری و واحد فروش متمرکز بوده و در شهرک صنعتی منصورکنده شهرستان بابل واقع می باشد.
بخش ماکیان نیز از سال 1387در زمینه پرورش و بسته بندی انواع ماکیان مثل کبک ، بلدرچین ، قرقاول ، اردک ، بوقلمون ، شترمرغ و ... فعالیت داشته و یک زنجیره کامل شامل مولد ، جوجه کشی ، پرورش گوشتی ، کشتار و بسته بندی را در اختیار داشته و آن را هدایت و نظارت می کند.
این شرکت از آغاز تاکنون سعی داشته به پشتوانه نیروهای مجرب و جوانان کارآزموده و با درک صحیح و کارشناسانه از نیازهای رو به افزایش جمعیت به تولید انواع محصولات غذایی سالم ، با تکیه بر اصل مشتری مداری و توجه به ذائقه مشتریان نماید.
فعالیتهای این شرکت در دو بخش تولید انواع فرآورده های گوشتی همچون همبرگر ، کباب لقمه و .... با نام تجاری دلیجه و پرورش و بسته بندی انواع ماکیان همچون کبک ، بلدرچین ، قرقاول ، اردک ، بوقلمون ، شترمرغ و ... با نام تجاری کالی در حال انجام است.