بروزرسانی: 1399/03/18

موسسه سلامت پارسیان

موسسه سلامت پارسیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
ما آمده ایم تا تخفیف درمانی را سراسری کنیم
- موسسه سلامت پارسیان متشکل از جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه از سال 1389 با مدیریت مهندس سید مجید میری لواسانی مشغول فعالیت می باشد.

- این موسسه با راه اندازی شبکه سراسری تخفیف ایران با صرفه جویی در هزینه های جاری خانوار و حمایت از اقتصاد خانواده ،مصداق بارزی از اقتصاد مقاومتی را ارایه نموده است .

- گره کار این مشکل در نظام کار آمد و خودجوشی به نام (تخفیفات) و به دست صاحبان خدمات یا کالاها باز می شود در حقیقت ، نظام تخفیف در کسب و کار باعث توسعه و رونق اقتصادی ، معرفی و اطلاع رسانی برترین های صاحبان مشاغل و خدمات گوناگون در محدوده های جغرافیایی شهر ها و استانهای کشور می باشد که در نتیجه رفاه بیشتری برای تمامی مردم را بدنبال خواهد داشت.

- در شرایط کنونی علیرغم تمام مشکلات موجود با استقبال گسترده مردم و صاحبان حرف و خدمات مختلف ،شبکه سراسری تخفیف در حال گسترش روز افزون است و در آینده ای نزدیک با توکل به خداوند متعال هر خانوار ایرانی یک کارت تخفیف سلامت پارسیان را خواهد داشت .

- کارت تخفیف سلامت پارسیان تحت نظر موسسه سلامت پارسیان خادم است و هیچگونه ارتباطی با بیمه پارسیان یا سازمان سلامت و یا هیچ بیمه دیگری ندارد.

موسسه سلامت پارسیان خادم نمایندگی انحصاری خوزستان در جهت کمک به اقتصاد خانواده در نظر دارد در شهرهای استان اقدام به ایجاد نمایندگی مستقل نماید.