موسسه غربالگری ندای سلامت
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

موسسه ندای سلامت پس از سال ها تلاش و بکارگیری انواع تخصص در زمینه های مختلف علی رغم مشکلات و فشار های گوناگون در اهداف خود ثابت قدم ماند و همچنان در بهبود خدمات در تلاش است. در مسیر گسترش فعالیت ها و توجه به لبخند مشتری و افزایش رضایتمندی ، نیاز پیوسته به ارائه خدمات در جای جای ایران عزیز حس گردید. بنابراین با ارائه طرح ها و سرمایه گذاری های گسترده و همچنین آماده کردن بسته های پشتیبانی متنوع تا کنون با سرمایه گذاری و اجرای طرح های گوناگون ازجمله طرح ندا، طرح امید، طرح وفا و .. اقدام به اعطای نمایندگی و گسترش حیطه فعالیتی و خدماتی خود در سراسر کشور نموده است.

ساخت و تولید انواع تجهیزات طبی تخصصی

از جمله انواع خدمات ارتوز و پروتز، کفی، صندل، کفش های طبی، انواع اکسسوری و

پدهای ژله ای، انجام امور غربالگری اسکلتی و عضلانی، همکاری با پزشکان ارتوپد و

فیزیوتراپ ها، ارائه تجهیزات و خدمات بصورت رایگان و غیر رایگان، سرمایه گذاری و

فعالیت در بسته های پیشنهادی همکاری، تجهیز کانون های اصلاحی و ورزشگاه ها، مراکز

آسیب شناسی ورزشی و … از جمله اقدامات موسسه ندای سلامت می باشد.



محصولات و خدمات:

موسسه ندای سلامت با بکارگیری کادری مجرب از متخصصین ارتوز و پروتز و علوم ورزشی با بالاترین مرتبه علمی و تجهیزات بروز، جهت رفاه مراجعین محترم اقدام به تولید و ارائه انواع خدمات و تجهیزات تخصصی ارتوپدی فنی، کفی، صندل و کفش طبی مخصوص پای افراد با قدرت رقابتی بسیار بالا در قیمت و کیفیت نموده است.

در این راستا پس از انجام تست های الکترونیکی بوسیله تجهیزات مدرن و معاینات بالینی دقیق توسط متخصصین امر، و پس از تعیین آیتم های ظاهری مانند رنگ و طرح توسط مشتریان، انواع محصولات کمک درمانی مذکور در سریع ترین زمان ممکن ساخته و ارائه می گردد.

سال تاسیس:
1396
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر