شرکت‌های فعال »

نفیس

بروزرسانی: 1398/03/29

نفیس

نفیس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت نفیس فعالیت خود را در سال 1391 با چشم اندازی روشن و امید بخش در جهت ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت با قیمت مناسب به خانواده های ایرانی آغاز کرد. به همین منظور شرکت نفیس طی قراردادی بزرگ با کارخانجات تولیدی و بسته‌بندی ایمان، یکی از بزرگترین و قویترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تحقیق و تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی ادغام گردید و کالاهای تولیدی خود را به صورت توزیع انحصاری در اختیار این مجموعه قرار داد.

شرکت نفیس، رسالت خود را تمرکز بر ارائه محصولات موثر و مورد نیاز مشتریان ،با قیمت مناسب و کیفیت رقابتی قرار داده است و اعتقاد دارد که باید خرید کالا از طریق این شرکت، به نسبت سایر روش‌ها مقرون‌ به‌ صرفه‌تر و با خدمات بیشتر و موثرتری صورت گیرد.

شرکت نفیس مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از محصولات بهداشتی، مراقبتی، آرایشی و تخصصی در حوزه پوست، مو و ناخن را برای اولین بار در ایران از طریق بازاریابی شبکه‌ای معرفی و ارائه کرده است. این محصولات منحصربه فرد، دارای استانداردهای داخلی و بین‌المللی هستند و در کنار مشاوره موثر می‌توانند طیف وسیعی از نیازهای عمومی و تخصصی افراد را تامین کنند.

(( هدف ما، بهبود کیفیت زندگی انسانهاست. ))
شبکه‌ی نفیس سیستم محور است ...
بازاریابی شبکه‌ای، سیستم محور‌ترین تجارت جهان است و آموزش پایه‌ اصلی این سیستم را تشکیل می دهد. در واقع این آموزش‌ها در همه شرکت‌های اصولی فعال در این حوزه طبق یک ساختار بوده و با توجه به محصول، طرح‌درآمدزایی و البته ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های آن سازمان به قالبی مشخص درآمده و مانند مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها به طور هماهنگ به حرکت درمی‌آیند.

باید در نظر داشت که یک سیستم واحد، ساده و قابل تکثیر همراه با آموزش‌های اثربخش و ابزارهای مؤثر، موفقیت افراد را تضمین خواهد کرد.

در این راستا شبکه‌ی نفیس و کر تیم با بهره‌گیری از بالاترین استانداردهای جهانی این تجارت و استفاده از پیشرفته‌ترین متددهای بین‌المللی موجود ، به همراه تیم مجرب آموزشی و با در نظر گرفتن محصولات،طرح درآمدزایی نفیس و ایجاد مهارت مشاوره و راهبری، سیستمی یکسان ایجاد کرده است که تکثیر و پرورشی بی‌نظیر را در همه سطوح به همراه دارد.