شرکت‌های فعال »

نوآوران زیباساز

بروزرسانی: 1399/06/30

نوآوران زیباساز

نوآوران زیباساز
  • محل فعالیت: استان تهران
  • حوزه فعالیت:
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت نوآوران زیباساز تولیدکننده بهترین ظروف یکبار مصرف گیاهی در ایران ظروف یکبار مصرف ویتا حافظ سلامتی شما و سرسبزی زمین می باشد.
محیط اطراف ما پر شده از مواد تجدید ناپذیر، پلاستیک‌ مهم‌ترین و البته پرکاربردترین ماده تجدید ناپذیر است که هر روز بیشتر از دیروز باعث آلوده شدن کره خاکی می‌شود.
البته ناگفته پیداست که استفاده از این ماده در تولیدات امروزی امری حیاتی است و عدم استفاده از آن در حال حاضر امری غیرممکن به‌نظر می‌رسد.
اما یکی از آلاینده‌های زمین که به‌ویژه در کشور ما بیشتر استفاده می‌شود ظروف یکبار مصرف پلاستیکی هستند. امروزه این ظروف به‌ شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است و درمسافرت‌ها، جشن‌ها و مراسم مختلف مذهبی به‌وفور مورد مصرف قرار می‌گیرد.
استفاده از این ظروف علاوه بر اینکه برای ‌سلامتی ما زیان آفرینند، تاثیر چشمگیری درجلوگیری از تخریب محیط زیست پیرامون ما دارند.
پلیمرهای پایه نشاسته ازجمله مهم‌ترین پلیمرهای طبیعی محسوب می‌شوند.این ظروف هیچ‌گونه ضرری برای سلامت انسان ها و حیوانات ندارند و در شرایط کامپوست تبدیل به کود می‌شوند.
همچنین برخلاف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، قابلیت استفاده مطمئن برای نگهداری غذاهای چرب و اسیدی و داغ رادارند. از دیگر موارد قابل اشاره در مورد محصولات شرکت نوآوران زیباساز می‌توان به قابلیت استفاده آن‌ها در اجاق ماکروفر اشاره کرد