نوید ساختار بهینه - بنیانو
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت دانش‌بنیان نوید ساختار بهینه، به‌عنوان یک مجموعه صنعتی - تحقیقاتی منشعب از فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های کشور، با بهره‌گیری از متخصصین حوزه‌های هوش‌مصنوعی، مهندسی سازه و مهندسی نرم‌افزار موفق شده‌است.
اولین نرم‌افزار بهینه‌سازی سازه‌های ساختمانی در بستر وب را تولید نماید. این نرم‌افزار که برای مخاطبین جهانی و با رویکرد صادرات طراحی شده‎است و خدمات آن در ایران با نام تجاری بنیانو شناخته می‌شود، قابلیت این را دارد که با استفاده از حوزه‌های پردازش موازی و پردازش‌ابری، در کوتاه‌ترین زمان سازه‌ها را بین 10 تا 20 درصد سبک کند.
مجموعه بنیانو فعالیت خود را از بستر فراهم شده در دانشگاه علم‌وصنعت ایران در قالب تجاری‌سازی دستاوردهای علمی گروهی از محققان آغاز کرد، سپس با پذیرش در مرکز رشد واحدهای فن‌آور این دانشگاه و زیر نظر این مرکز، به تلاش‌های خود ادامه داده و پس از سرمایه‌گذاری و توسعه کمی و کیفی، دفتر دوم خود را نیز تاسیس کرد. جمعی از فارغ‌التحصیلان و متخصصان دانشگاه‌های برتر تهران این مجموعه را تشکیل داده اند. سوابق حرفه‌ای درخشان و تالیف علمی معتبر اعضا و چند رشته‌ای بودن این تیم تخصصی، موجب تفاوت معنادار سطح کیفی خدمات و محصولات بنیانو با سایرین شده است.