بروزرسانی: 1399/06/19

نیک آرمان (اُتول موتول)

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
تاکسی اینترنتی اتول موتول ، تاکسی آنلاین اتول موتول با ویژگی های متفاوت و خاص به تازگی در شهرهای قم ، اراک ، کاشان و....شروع به فعالیت کرده است.
اتول موتول سامانه هوشمند حمل ‌و ‌نقل ، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین سفیر اتول موتول به نشانی شما می‌آید. با اتول موتول سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهیدکرد. تاکسی اینترنتی اتول موتول خدمات و شرایط ویژه ایی در شهرها هم برای راننده ها و هم برای مسافران فراهم کرده که در ادامه بیشتر با این تاکسی اینترنتی شهرها آشنا خواهید شد.

اتول موتول اولین سیستم حمل و نقل بر اساس مدیریت زمان است در اکثر موارد هزینه سفر برای مسافران عزیز نسبت به سایر تاکسی ها مقرون به صرفه تر خواهد بود اپلیکیشن اتول موتول به دلیل رابطه استخدامی با راننده ها و استخدام مجرب ترین و با کیفیت ترین راننده ها سعی بر آن دارد امن ترین سیستم حمل و نقل را در شهر خود داشته باشد با اتول موتول سفر امن داشته باشید
پرداخت حقوق ثابت به رانندگان 3.200.000 تومان
پرداخت ماهانه 300.000 هزار تومان بابت هر راننده فعال به نماینده
پرداخت هزینه سوخت بر اساس پیمایش
بیمه تامین اجتماعی
بن خرید کالا تا سقف سیصد هزار تومان
پرداخت مساعده حقوق چهار نوبت در ماه
و دهها مزایا دیگر برای نماینده و راننده محترم