شرکت‌های فعال »

هلدینگ باران

بروزرسانی: 1400/03/22

هلدینگ باران

هلدینگ باران
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و با جذب نیروهای متخصص و توانمند سعی در ساخت و توسعه استارتاپ‌های مختلف در بخش‌های پزشکی‌، طراحی نرم‌افزار و سخت‌افزار داشته است.

شرکت های زیر مجموعه باران با ایده های خلاقانه و نوین درساخت محصولات پیشرفته مانند دستگاه های الکتروفیزیولوژی و علوم اعصاب، سخت افزار و نرم افزار و … باعث بهبود و ارتقاء تنکنولوژی های موجود در کشور و خارج کشور می باشد. این مجموعه همواره در حال گسترش و نوآوری است.

مجموعه باران با ایجاد استارت آپ های مرتبط و گسترش آن با تکیه بر تکنولوژی و نوآوری در ساخت و به کارگیری، در زمینه های پزشکی، سخت افزاری و نرم افزاری تمام تلاش خود را برای بهبود سطح زندگی میکند.

محصولات و خدمات:

پرتو دانش آسمان

با بیش از 20 سال تجربه در زمینه الکتروفیزیولوژی و علوم اعصاب، برای انسان ها و همچنین حیوانات به دنبال راه های نوین است.

پرتو دانش با طراحی بیش از 100 محصول ، به پزشکان و محققان سراسر جهان کمک می کند.


تجارت هوشمند آویــــن

شرکت آوین با 3 سال سابقه درخشان در حوزه تولید و فروش صندوق‌های فروشگاهی، بارکد خوان، پرینتر حرارتی و سایر ابزار فروشگاهی با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و دانش و پشتکار خود تحولی نو در صنعت صندوق‌های فروشگاهی هم در حوزه سخت‌افزار و هم نرم‌افزار ایجاد کرده و آماده خدمت‌رسانی به دوستانی است که به فروش و فروشگاه خود اهمیت می‌دهند .


روبی اسپورت

تولید سخت افزار و نرم افزار در حوزه ی ورزشی برای ورزشکاران


سمیــز

شرکت مزرعه تندرستی مهر آفتاب با برند سمیز از سال 1396 در زمینه محصولات غذایی آغاز به کار نموده است.

هدف اصلی این مجموعه تامین و توزیع محصولات غذایی سالم با بالاترین کیفیت می باشد. سمیز در تلاش است با استفاده از تکنولوژی روز و روش های نوین در حوزه حمل و نقل، توزیع، فروش و بازاریابی محصولات خود را در فروشگاه های سراسر کشور عرضه نماید.

سال تاسیس:
1388
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر