شرکت‌های فعال »

هلدینگ بهساخت

بروزرسانی: 1399/10/03

هلدینگ بهساخت

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه عمران و توسعه بهساخت، با اعتقاد به این باور که برخورداری از مصالح و لوازم مرغوب حق تولید کنندگان و مصرف کنندگان صنعت ساختمان می باشد، تولید انواع تیرچه های کرومیت، بتنی و سفالی را در دستور کار خود قرار داد و در سال 1386 زمینی به مساحت 5000 مترمربع در شهر پاکدشت (منطقه خاتون آباد) به این منظور اختصاص یافت. فضای مذکور دارای سه باند مجزا جهت تولید انواع تیرچه های کرومیت، سفالی و بتنی می باشد.

محصولات و خدمات:
مزایای خدمات و مشاوره های بهساخت:
  • ایجاد فضای امن توام با صداقت جهت راحتی و اطمینان بیشتر مشتریانمشاوره رایگان توسط مهندسین با تجربه در رابطه با تمام امور ساختمان و ضوابط ساخت و سازپیگیری مستمر پرونده ها توسط پرسنل حرفه ای جهت جلوگیری از مراجعات غیر ضروری به شهرداری و ادارات وابسته و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریانتسلط کامل بر طراحی نقشه های معماری (با بهترین طراحی های زیبا و مدرن) و نقشه های محاسباتی (با دقیق ترین و اقتصادی ترین محاسبات)طراحی نما و دکوراسیون داخلی طبق جدیدترین مدل های معماری، نقشه های تاسیسات، برق و مکانیک، و انواع آزمایشات کیفی در صنعت ساختمان

از مزایای این واحد تولیدی موارد زیر قابل ذکر است:

  • امکان ساخت تیرچه کرومیت و بتنی به صورت همزمانامکان ساخت تیرچه با هر آرایش مورد نظر مشتریقابلیت تولید 1500 متر تیرچه در روزامکان تولید تیرچه در ارتفاع 15/20/25/30/40 سانتیمتر

شرکت بهساخت بانی کارا در سال 1389 با هدف تولید در و پنجره های استاندارد upvc با نشان تجاری �وین سام� تأسیس گردید. در گام اول 8000 مترمربع زمین در شهرک صنعتی گرمسار به منظور احداث کارخانه اختصاص یافت و حدود 3000 مترمربع فضای مسقف در آن احداث گردید. در گام بعدی دستگاه های مونتاژ که یکی از مهمترین ابزارهای تولید در و پنجره به شمار می روند، با بهره گیری از نقطه نظرات نیروهای متخصص و مجرب از کشور ترکیه خریداری شد و درکارخانه استقرار یافت.

سپس به منظور پشتیبانی و سرعت عمل مناسب انبار مواد اولیه شامل بهترین انواع پروفیل همراه با یراق آلات درجه یک آلمان و ترک تدارک دیده شد تا خللی در روند تولید ایجاد نگردد. در تکمیل این واحد تولیدی، بخش طراحی با بهره مندی از نرم افزارهای روز دنیا ایجاد شد تا ضمن حفظ کیفیت به زیبایی و کاهش هزینه های تمام شده و جلب رضایت مصرف کنندگان بیفزاید. شرکت بهساخت بانی کارا با به کارگیری پرسنل ماهر و آموزش دیده در تمامی مراحل تولید، به استانداردهای تولید در و پنجره های upvc توجه کافی نموده و همزمان واحد نصب و خدمات پس از فروش را برای نصب و رفع عیوب احتمالی ایجاد نمود.



سال تاسیس:
1379
تعداد پرسنل:
بیشتر از ۱۰۰ نفر