پارس دانش روان آسا (پادرا)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

" پادرا سازمانی برتر در حوزه تامین با کیفیت بهترین مواد اولیه تولید انواع روانکارها، بزرگترین مجموعه خصوصی تولیدی روانکارهای تخصصی و عمومی صنعت خودرو و تخصصی و بهترین و پرتنوع ترین تولیدکننده روانکارهای خودرویی در کشور می باشد. " 

" ماموریت ما فراهم کردن بستر مناسب کیفی و کمی برای ارائه کردن بهترین خدمات نگهداری و سرویس خودروهای ایرانیان با بهینه ترین قیمت و هزینه و تلاش برای دستیابی به استانداردهای بین المللی در این حوزه می باشد. ما این مهم را در سایه احترام متقابل بین خودمان، مشتریانمان و مصرف کنندگان محصولاتمان جستجو می کنیم و معتقدیم مردم عزیز ایران شایسته استفاده از کالای با کیفیت ایرانی هستند. با بالا رفتن روزافزون قیمت خودروهای داخلی و وارداتی ماموریت اصلی ما همواره در مسیر خودآموزی و آموزش مهارت های مورد نیاز به مشتریانمان به منظور ارائه بهترین خدمات در نگهداری و سرویس خودروهای مصرف کنندگان بوده و می کوشیم این آموزش ها کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه را بهبود بخشد. همچنین سرکان با ارائه محصولات با کیفیت شریک و همکار مشتریان خود در ارائه این خدمات خواهد بود. نام سرکان از دیرباز با کیفیت پیوند خورده و خانواده بزرگ سرکان همواره می کوشد این پیوند را مستحکم تر و طولانی تر نماید."

محصولات و خدمات:

پادرا یکی از شرکت های تابعه گروه صنعتی سرکان می باشد. در حال حاضر محصولات حوزه روانکاری برند "روغن سرکان" را تولید می نماید.

این برند تا کنون موفق به تولید روغن های موتور با کیفیت های SJ , SL , SM, SN در گرید های 20w-50 , 10w-40 , 5w-30, 5w-40 شده است.

در ادامه توسعه محصولات به زودی از روغن های دیزل با سطوح کیفیت مختلف و روغن های هیدرولیک گیربکس با بهترین کیفیت و بانام تجاری "روغن سرکان" رونمایی خواهد کرد.

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر