شرکت‌های فعال »

پارسه نوین آینده

بروزرسانی: 1399/06/19

پارسه نوین آینده

پارسه نوین آینده
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
شرکت پارسه نوین آینده فعالیت خود را از سال 1388با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال 1390 به ثبت رسید.
پارسه نوین با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های منسجم پرداخت و ایجاد ساختاری بر پایه فناوری‌های امنیتی روز دنیا، موفق به ورود به حوزه پرداخت الکترونیک شد پارسه نوین با عرضه خدمات با کیفیت و به‌روز، سهم مناسبی از بازار پرداخت کشور در زیرحوزه‌های مختلف به دست آورد.

با توجه به فناوری و زیرساخت نوآورانه‌ای که ما در توسعه محصولات و خدمات استفاده می‌کنیم، پارسه نوین با ارائه خدمات گسترده نظیر پایانه فروش کارتخوان سیار، درگاه پرداخت الکترونیک، سوئیچ صادرکنندگی و پذیرندگی، یو.اس.اس.دی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، محصولاتی همچون دستگاه پایانه فروش، دستگاه کیوسک، دستگاه خودپرداز، دستگاه خودبانک و اخذ نمایندگی فروش شرکت‌های مطرح در جهان، باعث ایجاد تحول مناسبی در این زمینه در کشور شده‌ایم.

پارسه نوین با فعالیت‌های نوآورانه، متمایز و منحصر به فرد، همچنان ارائه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به شبکه‌های بانکی و بازارهای مالی، ایجاد زیرساخت‌های پرداخت، پشتیبانی شبکه‌های پایانه فروش، پرداخت موبایلی و درگاه پرداخت اینترنتی را ادامه داده و این راهکارها در بسیاری از پروژه‌های راهبردی در راستای تحقق اهداف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجربه به دست آمده طی سال‌های متمادی، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از استراتژی‌های مناسب در حوزه پرداخت الکترونیک، تدوین چارچوب‌های لازم و اجرای گام به گام موارد ضروری در عرصه‌های مختلف پرداخت الکترونیک بتوانیم سبدی متنوع از محصولات و خدمات همگن را به بهترین وجه با ویژگی‌های ممتاز ارائه دهیم تا به بهبود کسب و کار مشتریان کمک کنیم. پارسه نوین در این راستا، هدف ما تحقق اهداف مشتریان به وسیله توانمندسازی آن‌ها در جهت ارتقا سبک زندگی و پویایی در کارشان است. پارسه نوین با تحلیل تمایلات و نیازهای اساسی مشتریان در پی پاسخگویی سریع، اطمینان از انعطاف‌پذیری و در نهایت تسهیل خدمات حوزه پرداخت الکترونیک در کشورمان هستیم
محصولات و خدمات پارسه نوین در یک نگاه
هدف از تشکیل شرکت‌های پرداخت الکترونیک، توسعه و مدیریت خدمات الکترونیکی ایمن با رویکردی جدید مطابق با استانداردهای جهانی است. با توجه به اهمیتی که فناوری اطلاعات در تسهیل سبک زندگی دارد، خدماتی که شرکت‌های ارائه‌دهنده پرداخت الکترونیک فراهم می‌کنند، به موضوعی فراگیر و مهم تبدیل شده و جزء اساسی برای توسعه هر کشور است به طوری که آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد، 80 درصد پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شوند و کشورهای پیشرو در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال در آینده نزدیک به جوامعی بدون پول نقد در دنیا تبدیل می‌شوند که با استفاده از خدمات بانکی آن‌ها، مراجعه حضوری به شعب به صفر رسد. از طرفی امروزه مسائلی همچون وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات نرخ ارز، مشکلاتی در واردات محصولات و عرضه راهکارهای نرم‌افزاری ایجاد کرده است ودر نتیجه کسب و کارها مستلزم هستند تا بیش از پیش نسبت به ارائه محصولاتی فعالیت کنند که علاوه بر آن‌که دقیقا متناسب با نیاز مشتری است از قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و عملکرد منحصربه فرد برخوردار باشند.

در این شرایط شرکت‌هایی موفق خواهند شد که بتوانند این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند به طوری که افزایش هزینه تجهیزات را از طریق متمایزبودن، کاهش هزینه‌های تولید و مصرف جبران کنند و با بهبود خدمات پرداخت الکترونیک با کاهش هزینه‌های منابع انسانی به جای عملیات حضوری، فیش و رسید الکترونیکی به جای مصرف کاغذ، دسترسی به خدمات بدون حضور مشتری و مواردی از این دسته در حذف موانع، مفید واقع شوند و در مقابل تقاضای رو به رشد به صورت صحیح عمل کنند. پیش‌بینی می‌شود در آینده مشتریان به پرداخت‌های موبایلی آسان‌تر روی آورده و تمایل دارند تا مبادلات مالی و خریدهای خود را در کمترین زمان انجام دهند. به طوری که با استفاده از یک بستر جامع حتی بدون نیاز به همراه داشتن کارت بانکی، هزینه سوخت در پمپ بنزین، هزینه غذا در رستوران و هزینه کرایه در تاکسی را پرداخت کنند. پارسه نوین با ایجاد راهکارهای خلاق به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بهره‌گیری از خدمات ویژه و نوین، در هر زمان پاسخگوی نیازهای جامعه باشد و روز به روز بر دستاوردهای خود بیافزایند.

تنوع محصولات و خدمات برای شرکت‌های فعال در هر صنعت، برای سال‌های متمادی موضوع مهمی بوده و از استراتژی‌های مناسب برای پاسخ به تغییرات سریع و غیرمنتظره محیط محسوب می‌شود. متنوع‌سازی، شخصی‌سازی و توانمندی شرکت‌ها درارائه محصولات نوآورانه باید در زمان و به میزان مطلوب فراهم شود تا محصولاتی متناسب با شرایط محیط و بازار تولید شود و بر اساس نیازهای متغیر مشتریان، توسعه یابد. شرکت پارسه نوین با توجه به پیشروی جریان تکنولوژی به سمت سیستم‌های دیجیتالی و موبایلی، ضمن بهره‌مندی از بستری یکپارچه با عرضه محصولات متنوع، عملکرد بهینه و سفارشی‌سازی خدمات و محصولاتی که دارای بالاترین سطح کیفیت هستند، می‌تواند انواع درخواست‌های کاربران را با امنیت حداکثر و مطابق با استانداردهای روز تضمین کند.

رویکرد اصلی پارسه نوین ، تمرکز بر طراحی و پیاده‌سازی انواع نرم‌افزار و سخت‌افزار در راستای توسعه حوزه پرداخت الکترونیک در کشور است. محصولات سانیارد الکترونیک، دستگاه‌های کیوسک (Kiosk)، دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و دستگاه‌های خود بانک (VTM) محصولات حوزه سخت‌افزاری هستند که با هدف گسترش راهکارهای این صنعت ارائه داده است.

سوئیچ پذیرندگی ، درگاه پرداخت اینترنتی(IPG)، نرم‌افزارنرم‌افزاردستگاه‌های پایانه فروش و موبایلی، نرم‌افزار ثبت پذیرندگی ، نرم‌افزار یو.اس.اس.دی، نرم‌افزار صندوق قرض‌الحسنه، نرم‌افزار جامع فروش شارژ، سیستم‌ها و دستاوردهایی هستند که پارسه نوین به سوی الزامات نوین تشکیل داده است و به عنوان شرکتی توانمند در ارائه خدمات حوزه پرداخت الکترونیک شناخته می‌شود.

رویکرد اصلی رایان پارسی، تمرکز بر طراحی و پیاده‌سازی انواع نرم‌افزار و سخت‌افزار در راستای توسعه حوزه پرداخت الکترونیک در کشور است. محصولات سانیارد الکترونیک، دستگاه‌های کیوسک (Kiosk)، دستگاه‌های خودپرداز (ATM) و دستگاه‌های خود بانک (VTM) محصولات حوزه سخت‌افزاری هستند که با هدف گسترش راهکارهای این صنعت ارائه داده است.