شرکت‌های فعال »

پارینه چرم

بروزرسانی: 1399/07/02

پارینه چرم

پارینه چرم
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
برند پارینه چرم یکی از برند های هلدینگ کهن چرم پویا می باشد.
طی 15 سال گذشته قلمرو فعالیت برند پارینه چرم، طراحی و تولید انواع محصولات چرم، اعم از کیف چرم اداری مردانه، کیف چرم دوشی مردانه، کیف کتی چرم مردانه، کیف پول چرمی، کیف جیبی چرمی، کیف کمری، علی الخصوص ست چرمی مردانه و زنانه و دستبندهای متنوع بوده که مشغول تأمین هدایای چرمی شرکت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بوده که در اصطلاح عامه به آن هدایای تبلیغاتی می گویند.
محصولات تولیدی این برند دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و به لحاظ تعداد و تنوع بسته بندی علی الخصوص طراحی انواع ست چرم مردانه و زنانه مورد استقبال گسترده شرکت ها و سازمان ها واقع شده است و طی 15 سال افتخار خدمتگزاری به هزاران شرکت ایرانی را در کارنامه دارد و از آنجاییکه محصولات این شرکت به صورت هدیه به سازمان ها و مشتریان شرکت ها داده می شود در نتیجه انبوهی از مردم عزیز و شریف کشورمان که محصولات چرمی این برند را دریافت کرده بودند به طور مرتب با دفتر مرکزی شرکت کهن چرم پویا تماس می گرفتند و خواهان خرید شخصی بودند و به دلیل اینکه شرکت هیچ برنامه ای برای خرده فروشی نداشت، همواره از این عزیزان عذرخواهی می کرد.
اما اصرار فراوان انبوه کسانی که با محصولات برند پارینه چرم آشنا شده بودند موجب شد تا مدیران شرکت تصمیم بگیرند برای رفع نیاز کیف و کفش این عزیزان موضوع توسعه خرده فروشی کیف و کفش را بطور جدی بررسی نمایند، و طی مطالعه گسترده بازار خرده فروشی کیف و کفش مردانه و زنانه در ایران به این نتیجه رسیدند که در بخش کفش چرم مردانه و زنانه خلأ بسیار بزرگی وجود دارد و طیف عظیمی از هموطنانمان که خواهان خرید محصولات چرم با کیفیت و قیمت مناسب هستند با دو مشکل بزرگ روبرو هستند.
اولاً فقدان برندی که به آن اعتماد و اطمینان داشته باشند و دوماً قیمت نامناسب کفش و کیف. در واقع مردم نیازمند محصولات با کیفیتی هستند که قیمت آن نیز متناسب با درآمد آنها باشد. در نهایت و با توجه به گستردگی بازار کیف و کفش مردانه و زنانه، تصمیم گرفته شد در مرحله اول، توسعه خرده فروشی محصولات چرم زنانه و مردانه اعم از کیف و کفش زنانه ومردانه، کمربند چرم زنانه و مردانه و سایر محصولات سراجی از قبیل ساک مسافرتی، کیف لپ تاپ، چمدان، ساک ورزشی و کیف دانشجویی در برنامه قرار بگیرد.
بنابراین برای سهولت دسترسی این عزیزان به محصولات در اقصی نقاط ایران و دنیا تصمیم گرفته شد، برای اعطای نمایندگی فروش فروشگاهی درسراسر ایران اقدام شود.