بروزرسانی: 1401/02/31

پردازش بنیان سلامت کارا

پردازش بنیان سلامت کارا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

مجموعه LifeAndMe با تشکیل تیمی متخصص و با تجربه در حوزه های مختلف بر آن است با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی ها و با انتقال دانش از پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی دنیا در حوزه تحلیل داده های بزرگ، قدم های کارآمدی در نزدیک کردن هر چه بیشتر مردم به مفهوم پزشکی شخصی سازی شده بردارد. تعریف خدمات نوین و مفید در حوزه سلامت با تکیه بر این قابلیتها که برای عموم جامعه ملموس بوده و تاثیر مهمی در بهبود سبک زندگی افراد داشته باشد، که از ماموریتهای حیاتی LifeAndMe می باشد. ارتباط موثر با بدنه تحقیقاتی کشور به منظور خلق ارزش افزوده بر اساس داده های مفید جمع آوری شده از دیگر اهداف کلان مجموعه LifeAndMe ،است تا علاوه بر ایجاد ارزش های کوتاه میان مدت برای مشتریان خود، گامی موثر در پیشبرد اهداف کلان پزشکی شخصی سازی شده بردارد.

محصولات و خدمات:

تمامی خدمات شرکت دانش بنیان LifeandMe براساس استاندارهای کیفی انجام می‌گیرد. گزارش‌های ارائه شده از جانب LifeandMe با موضوع سلامت فردی از لحاظ علمی و پزشکی اعتبار سنجی می‌شوند. LifeandMe تضمین می‌کند تمامی کیت‌های نمونه‌گیری از ژنتیک افراد و اطلاعات به دست آمده از آن، تنها برای بررسی ریسک‌های سلامتی همان‌فرد استفاده می‌شود. گزارش‌های تاریخچه خانوادگی LifeandMe با درصد خطا 0.1٪ و براساس بانک داده‌های قوی استخراج می‌شود. تیم متخصصین LifeandMe از فرآیندهای علمی و پیشرفته در جهت تهیه‌ی گزارش‌های فردی استفاده می‌کنند

نتایجی که با استفاده از دانش روز تولید می شوند؛ نتایجی که می توانید به آن ها اعتماد کنید.

معیار های سختگیرانه و استاندارد LifeandMe، کیفیت خدمات را تضمین می کند.

  • تمام نمونه ها در آزمایشگاه های معتبر مورد بررسی قرار می گیرندپردازش نتایج شما، با استفاده از متد های بروز و نرم افزار های پیشرفته انجام می شود.تیم تحلیل داده LifeandMe متشکل از فارغ التحصیلان نخبه علوم مرتبط است.کیت های مورد استفاده LifeandMe برای جمع آوری بزاق، از استانداردهای جهانی برخودار استژنوتایپینگ، روشی ثابت شده و قابل اعتماد برای تجزیه و تحلیل DNA است.دقت روش آزمایشگاهی مورد استفاده LifeandMe، معادل 99.9% است.
سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر