پردیس پوش پویا نیر (ویچنزا و تتیس)
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه صنعتی پردیس نیر در بهار سال 1397 در شهر جهانی یزد با پشتوانه تجربه مدیریتی 25 سال فعالیت در زمینه تولید و با چشم انداز تولید کفش، کیف و پوشاک ورزشی فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات تولیدی این شرکت با برند تتیس (نام دریایی که سرزمین ایران قدیم را فراگرفته بوده است) به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی موفق به کسب سهم قابل توجهی از بازار کفش های اسپورت و راحتی گردید. این گروه صنعتی، فاز2 توسعه کارخانه را به منظور تکمیل سبد خرید مشتریان، در بهمن 1399 افتتاح و با تیمی از کارشناسان و متخصصان ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، محصولات با کیفیت خود را برای تمامی رده های سنی طراحی، تولید و روانه بازار کرد. با توجه به استراتژی کسب سهم بیشتری از بازار، برند لاکچری VICHENZA نیز به سبد برند اضافه شد تا انتظارات همه اقشار جامعه خصوصاً افراد با سلایق خاص را با افتخار برآورد نماید.

این گروه صنعتی رضایت مشتری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده و همواره کوشیده است با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب، رضایت مشتری را پس از خرید ماندگار نماید.

گروه پردیس نیر مفتخر است تا با:

 توسعه صنعت سبز و پاک

توسعه تولید ملی

ایجاد و توسعه شبکه فروش در سراسر ایران

با جدیت به رقابت با برندهای خارجی مشابه بپردازد و در حوزه کفش، کیف و پوشاک سهم خود را در راستای اعتلای تولید ملی و کسب بازار جهانی، ایفا نماید.

محصولات و خدمات:

تولید و عرضه انوع کفش راحتی و ورزشی ،کیف و پوشاک ورزشی با تنوع و کیفیت منحصر بفرد

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر