شرکت‌های فعال »

پولاد پویش

بروزرسانی: 1399/06/22

پولاد پویش

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
گروه صنعتی پولاد فعالیت خود را از سال 1359 در زمینه ساخت ماشین آلات تزریق پلاستیک آغاز و هم اکنون پس از گذشت سال ها همچنان یکی از برترین و معتبرترین نام های تجاری در این زمینه در ایران و خاورمیانه می باشد.
شرکت پولادپویش در سال 1380 فعالیت خود را در صنعت بسته بندی در زمینه مواد غذایی ، صنایع لبنی ، شوینده و سایر موارد مشابه آغاز نمود و با استفاده از ماشین آلات، قالب ها و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و همچنین با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین خود هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشرو و موفق در زمینه تولید انواع پریفرم PET، درب و دستگیره بطری در اوزان و دهانه های گوناگون بوده و روزانه بیش از دو میلیون قطعه محصول تولید و به مشتریان صاحب نام خود در داخل و خارج از کشور بفروش می رساند.در ابتدای سال 1393، پس از مدت ها تحقیق و نیاز سنجی بازار بسته بندی کشور، تولید ظروف IML در کارخانه جدید شرکت پولادپویش آغاز گردید. این ظروف با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات رباتیک ساخت اروپا و همچنین با بهره گیری از پشتوانه فنی و مهندسی و سال ها تجربه موفق در این خصوص در حال تولید بوده و این کارخانه با در اختیار داشتن قالب های متنوع در اشکال و طرح های گوناگون قادر به تامین نیاز بخش عمده ای از مشتریان و مصرف کنندگان این ظروف در داخل و خارج از کشور می باشد.
شرکت ما با داشتن 17 قالب در حال تولید و 55 قالب در راه در بخش IML با توجه به نیاز بازار ، یکی از متنوع ترین سبد های کالایی را دارا میباشد .
تا به امروز پولاد پویش تامین کننده شرکت هایی همچون ، کاله ، میهن ، پاک و ... بوده و خواهد بود و در راه توسعه در بخش نمایندگی ها نیاز به همکاری با مجموعه های پخش و نمایندگان در سراسر کشور دارد .
ظروف پولاد قابل استفاده در مایکروویو ، فریزر و بسته میباشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.
با تشکر