شرکت‌های فعال »

چیتاک

بروزرسانی: 1401/04/21

چیتاک

چیتاک
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت همیار هوشمند چابک متشکل از تیمی از نخبگان و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاههای کشور با هدف ارائه خدمات و محصولات مبتنی با دانش روز دنیا همچون پلتفرم یکپارچه مدیریت منابع سازمان مبتنی بر اینترنت اشیا (IOT) ، مدیریت ارتباطات مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) و مرتبط با آنها، شروع به فعالیت نموده است.

همیار هوشمند چابک با مدل تجارت به تجارت (B2B) اقدام به ارائه خدمات و سرویس نمونده است و طیف وسیعی از سازمان ها و کسب و کارها از کسب و کار های کوچک تا بزرگ جزو مشتریان این مجموعه قرار می گیرند.

رفع دغدغه های سازمان ها به منظور افزایش سرعت عملکرد ها و چابک سازی آنها هدفی است که همیار به عنوان ماموریت کار خود برگزیده است و از همین رو بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه ابزارهای کارآمد به عنوان نقطه قابل اتکا تا زمان حصول نتیجه همراه سازمان قرار گیریم. همیار با ارائه آموزش های تجربه محور، تحلیل و عارضه یابی و از همه مهم تر ارائه آخرین مدل های روز دنیا در حوزه مدیریت منابع سازمان به عنوان تیم عملیاتی حضور یافته تا مدیران سازمان را در امر حصور نتیجه به نقطه دلخواه برساند.

محصولات و خدمات:

چیتاک نرم افزاری است که مشتریان را عاشق کسب و کار شما می کند

نرم افزار سی آر ام چیتاک دارای تمام ابزارها و قابلیت هایی است که برای بازاریابی، فروش، مدیریت محتوا و خدمات مشتری نیاز دارید. هریک از محصولات چیتاک دارای سرویس های فراوانی است که استفاده از آنها در کنار یکدیگر مشتریان را به کسب و کار شما نزدیک می کند.

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر