گروه بازرگانی و صنعتی فراز صنعت فُرس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه بازرگانی، صنعتی فُرس به شماره ثبت 564393 یکی از زیر مجموعه های هلدینگ حقوقی رستا به شماره ثبت 39100 میباشد که در سال 1398 با هدف تولید تجهیزات بهداشتی ساختمان و آشپزخانه مطابق با استانداردها و طراحی روز دنیا تشکیل و شروع به فعالیت نموده است. این گروه امید دارد با وجود مهندسان و کارشناسان مجرب خویش گامی بلند در راستای عرضه با کیفیت و مقرون به صرفه محصولات بهداشتی ساختمان و آشپزخانه برداشته و کمک بسزایی در امر مدرن سازی این بخش از پروژه های ساختمانی بنماید.

کیفیت برتر، قیمت مناسب، گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش دقیق و منسجم از جمله بارزترین خصوصیات محصولات فُرس میباشد.با تحقق اهداف کوتاه مدت و میان مدت شرکت و با توجه به تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات منحصر به فرد افتخار میکنیم که در کنار شما و همراه شما باشیم.


محصولات و خدمات:

کابین دوش ( پارتیشن حمام، دیوایدر و کابین دوش های مدرن و کلاسیک ) یکی از محصولات فُرس میباشد که با توجه به متریال و اکسسوریهای اروپایی بصورت کاملا استاندارد تولید و در دسترس متقاضیان گرامی قرار گرفته است.

این شرکت در نظر دارد در فواصل زمانی معین به محصولات خویش اضافه نموده و نهایتا مجموعه ای کامل از تجهیزات ساختمانی مذکور را به مشتریان عزیز خویش ارائه نماید.


سال تاسیس:
1398
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر