اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
گروه تولید و تجارت البرز برگرفته از تجارب 35 ساله بنیانگذاران ان در سال 98 شروع بکار نمود .این هولدینگ در دو حوزه به تولید محصول مشغول است.
1- انواع ذغال کبابی و قلیانی با برند آذرسا ،شامل ذغال های فله و بسته بندی شده کبابی ، قلیانی و خود سوز .محصولات از مواد کاملا طبیعی و خوراکی تهیه شده و از هیچگونه مواد شیمیایی ، چسب یا مانند ان استفاده نشده.بسته بندی های کاملا بهداشتی و منحصر بفرد ،این محصولات را دربازار بی رقیب ساخته وبا توجه به کیفیت ممتاز و بسته بندی منحصر بفرد محصولات ،بسرعت در بازار داخلی خصوصا فروشگاه های زنجیره ای بعنوان محصولی مورد اعتماد مورد پذیرش قرار گرفته است.در کشور های همسایه چون عراق،عمان،امارات ،افغانستان،قلمرو کردستان عراق و ترکیه نیز این محصولات مورد تایید و در حال مبادله است.
2- انواع پیچ و رول پلاک با برند فرسا پلاست که با استفاده از طراحی و قالب فیشر المان و بهره گیری از مواد درجه یک و نه بازیافتی محصولاتی با استاندارد های روز اروپا پدید اورده است که کاربرد های صنعتی و خانگی را با توجه به بسته بندی های متفاوت و خاص خود پاسخگو می‌باشد.با توجه به کیفیت منحصر بفرد این محصولات و تایید ان توسط مشتریان اروپایی ،صادرات ان به کشور های همسایه و اروپا از طریق ترکیه در حال انجام است.
بهره گیری از مدیران مجرب ،استادان دانشگاه و مهندسان و تکنسین های متخصص و متعهد باعث گردیده در زمان بسیار کوتاه این مجموعه به خوبی جایگاه خود را در بازار داخلی و صادرات به کشور های همسایه پیدا نماید.هدف این مجموعه تولید محصولات با کیفیت و سلامت است. شعار ما ان است که سلامت و سلیقه مشتری برای ما اهمیت دارد.به همین جهت در کلیه محصولات از مواد درجه یک و منحصر بفرد و سلامت استفاده شده و کوچکترین ماده مضره را به هیچ قیمت در تولید استفاده نکرده و نخواهیم کرد.تمایز محصولات ما همین کیفیت و بسته بندی منحصر بفرد آن است که با توجه به برنامه ریزی بلند مدت 20 ساله شرکت تداوم کیفیت در راس اهداف ما قرار داشته و نهایت اهتمام را نسبت به ان داریم. مسئولیت اجتماعی ما حکم میکند که در کلیه فرایند از تولید تا مصرف سلامت کلیه افرد از کارگران و پرسنل مجموعه تا مشتریان را در نظر گرفته و تلاش برای تداوم آن را در نظر بگیریم.