شرکت‌های فعال »

گروه صنعتی پامین

بروزرسانی: 1400/12/05

گروه صنعتی پامین

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

پامین در سال 1383 با شروع فاز مطالعاتی متولد شد، در این مرحله از تخصص و تجربه اساتید دانشگاهی و نیز از کارشناسان خبره داخلی با فعالیت حدود پنج هزار نفر ساعت به صورت بهینه استفاده شد. در ضمن دو سفر کاری به کشورهای اروپایی به عنوان دارندگان تکنولوژی صنایع تبدیلی تخم مرغ، انجام شد که طی آن با کارشناسان و مدیران مربوطه مذاکرات مفصل کاری و علمی صورت پذیرفت.

در مرحله بعدی، قرارداد خرید ماشین آلات و تکنولوژی و دانش فنی با شرکت Ovobel بلژیک به عنوان یکی از برترین دارندگان تکنولوژی، منعقد گردید. در سومین مرحله، مکان یابی برای احداث کارخانه صورت پذیرفت و با توجه به شرایط ژئوپولتیکی و تولید و مصرف تخم مرغ، منطقه شمال غرب و شهر تبریز به عنوان منطقه استقرار کارخانه انتخاب و عملیات ساختمانی کارخانه، در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع، با زیر بنای 4 هزار متر مربع در شهرک صنعتی استاد عالی نسب تبریز در سال 1385 آغاز گردید.

در نهایت، با نصب و راه اندازی ماشین آلات و البته تکمیل ساختمان ها و تاسیسات شرکت توسط متخصصین خارجی و داخلی، پامین در 29 بهمن 1386توسط ریاست محترم وقت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، به طور رسمی افتتاح گردید و این راه اندازی مورد توجه رسانه های مکتوب داخلی و خارجی و نیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با عنوان افتتاح اولین قرار گرفت.

این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و مجرب خود خط تولید پودر تخم مرغ به تفکیک زرده و سفیده تحت لیسانس SANOVO دانمارک را مورد بهره برداری قرار داد.

اکنون گروه صنعتی پامین متشکل از شرکت های پارس آیلین مهر، آیلین کاغذ، دکتر سان، آیلین کام و آیلین تام با تولید محصولات متنوع توانسته در راستای امر اشتغال زایی افتخار کارآفرین نمونه در دوره های متوالی باشد.

محصولات و خدمات:

تخم مرغ در بسته های 6-9-15-20عددی

تخم مرغ فله ای

سال تاسیس:
1383
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر