اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
محمد مالکی، مدیر کارخانه: کارخانه سنگ مالکی را در 30 سال قبل تأسیس و از بدوشروع کارمدیریت آن را به عهده گرفتم، موفقیت فعلی این مجموعه حاصل تلاش مستمر و بی وقفه، همراه با نوآوری وایجاد انضباط می‌باشد. جذب و آموزش همکارانی صادق، ساعی، جدی و علاقه‌مند، مارا دراین مهم یاری رسانده است. مجموعه پیش رو بخشی از آثار به جامانده از این همکاری وتلاش است، که برای دست اندرکاران علاقه‌مند به کارهای خاص، پیچیده و خلاق می‌تواند راه‌گشا و دل‌گرم کننده باشد. ارتقاء کیفی کار، ما را از توسعه باز نداشته و هم‌اینک در حال ساخت کارخانه‌ای با وسعت پنج هکتار، با زیر بنای بیست و پنج هزار مترمربع و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات در ایران می‌باشیم و برآنیم تا بتوانیم کلیه خدمات مرتبط با سنگ را ارایه نماییم.
این مجموعه شامل کارخانجات مختلف فعال در زمینه انواع سنگ های ساختمانی و دکوراسیون و طراحی داخلی محصولات سنگی به شرح ذیل میباشد:
• کارخانه تولیدتایل و اسلب مالکی
• کارخانه و خط تولید محصولات ابزاری مالکی
• کارخانه CNC واترجت مالکی
• کارخانه تولید پبل مالکی
• کارخانه گیوتین وقیچی مالکی
• کارخانه تو لید محصولات لمینت سنگ مالکی – براتی
• کارخانه تولید تایل و اسلب مهساب سنگ
• کارگاه تولید محصولات فنسی ، محوطه سازی،خونه سنگی
• شرکت ایما دریای نور ، بازرگانی خارجی و فروش انحصاری محصولات کارخانجات

این گروه در کنار انواع تولیدات سنگی خدمات دیگری را نیز به آرشیتکت ها، دیزاینرها و کارفرمایان ارائه میکند که باعث سهولت اجرای پروژه ها و همچنین آرامش خاطر آنها نیز میگردد. همراه داشتن یک بخش طراحی در این مجموعه که بدون هزینه اضافی نقشه های مربوطه را آماده سازی میکند و انتقال کلیه جزئیات مورد نظر مشتری به خط تولید کارخانه جهت رسیدن به یک محصول دقیق و یکپارچه، کد گذاری کلیه سنگ های مربوط به هر پروژه، نصب و در نهایت اجرا و چیدمان آن به صورت قطعات یک پازل بزرگ از دیگر خدمات این مجموعه است.
بخش طراحی و اجرای محوطه سازی نیز از دیگر ارزش های افزوده این مجموعه است که با ارائه طیف گسترده ای از محصولات Outdoor مانند استخر، میز و مبلمان محوطه و ... آماده ارائه خدمات میباشد.

محصولات شرکت عبارت است از :
1) اسلب و تایل
2) لمینیت سنگ
3) نما
3-1) ستون
3-2) نرده و صراحی_سنگی
3-3) محصولات واترجت_سنگی
4) کف
4-1) واترجت
4-2) بوک_مچ
5) محوطه
5-1) آبنما
5-2) طراحی_کف
5-3) تزئینات_محوطه
5-4) دیوار و ستون
5-5) قلوه_سنگی یا پبل
5-6) مبلمان_سنگی
6) دکوراسیون
6-1) مبلمان_داخلی
6-2) فضاهای_داخلی
6-3) تزئینات_داخلی
6-4) المانهای_داخلی
7) هر نوع محصولات دو بعدی و سه بعدی با دستگاه CNC