بروزرسانی: 1401/11/12

گسترش طراحان نقش الماس

گسترش طراحان نقش الماس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی یک شرکت خصوصی بوده با شماره ثبت 419710، کد اقتصادی 411556354471، فعالیت خودش را از آذر ماه سال 1390 با هدف کارآفرینی در حوزه فروش و بازایابی و ارائه خدمات نرم افزاری به تمامی کسب و کارها بر بستر مخابراتی، آغاز کرد.

برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات معارفه و مصاحبه در کدام مرکز و چگونه برگزار می‌شود؟

تمامی کلاس ها از 2تا طریق زیر برگزار می‌شود.

1) حضوری: درحضور در دفتر مرکزی شرکت و شعب هر شهر

2) هزینه دارد؟ تمامی کلاسها،کارگاهای آموزشی و همایش های مربوطه به صورت رایگان برگزار می‌شود و هزینه ای دریافت نخواهد شد.آیا این تجارت برای من مناسب می‌باشد؟ 

آیا فعالیت در این همان شغل بازاریابی است؟

در رابطه بااین سوال باید دو نکته را مدنظر قرار داد

شباهت ها:

در مورد شباهت شغل بازاریابی با نماینده تخصصی تجارت الکترونیک باید عنوان کرد ، هر دو شغل باید تکنیک های فروش و روابط عمومی بالا داشته باشند تا بتوانند در شغل خود به موفقیت های مدنظر خود دست یابند.

تفاوت ها:

الف) درآمد: میزان درآمد شغل بازاریابی به مراتب کمتر از شغل نماینده تخصصی بوده و مهم تر از آن نوع درآمد آنهاست، به طوری که یک بازاریاب یک بار بابت فروش محصولی کارمزد از شرکت خود دریافت می‌کند در حالیکه نماینده تخصصی هر سال با تمدید خدمات فروخته شده درآمد کسب می‌کند.

ب) جایگاه اجتماعی: با نهایت احترام برای تمامی مشاغل زحمتکش از جمله شغل شریف بازاریابی باید گفت از منظر مردم شغل نمایندگی در یک شرکت مخابراتی شان بالاتری دارد شاید به جرات می‌توان گفت شغل نماینده و کارشناس فروش به عنوان سفیران آرامش هم تراز با معلمین، دکترین و مشاغل مورد احترام نزد مردم می‌باشد.

ج) ارتقاء شغلی: در این شغل با افزایش حجم فروش درآمد سیستمی شکل می‌گیرد و ارتقاء موقعیت شغلی از مشاور به کارشناس و کارشناسان برتر و مدیریت را به دنبال دارد .

در حالی که بازاریابان محترم فقط درامد حاصل از فروش را دارند با هر میزان فروش ارتقاء موقعیت شغلی اتفاق نمی‌افتد.

محصولات و خدمات:

پنج خدمت حاضر شرکت:

  • کد EBC
  • کد USSD
  • رزومه ساز شخصی ICV
  • اشتراک ویدیویی INAMA
  • سئو بین المللی IAM
سال تاسیس:
1390
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر