شرکت‌های فعال »

گلشهربار

بروزرسانی: 1398/07/16

گلشهربار

اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
گلشهربار یک شرکت باربری حمل‌و‌نقل داخلی برون شهری استانی کشوری زیر نظر اتحادیه صنف حمل‌‌ونقل استان البرز شهر کرج است و مفتخر است که در زمینه حمل‌و‌نقل و جابه‌جایی اسباب‌واثاث منزل و حمل کالاهای مهم به شما کمک میکند.

باربری حمل‌ونقل گلشهربار، با بیش از بیست 20 سال سابقه در زمینه خدمت رسانی حمل‌ونقل مسافربری در شرکت‌های تعاونی پایانه‌های مسافربری باربری، وزارت راه شهرسازی، ایران پیما‌، اتحادیه‌ها، سازمان راه شهرسازی، شهرداری کرج،ترابری استان تهران و شهرستان‌های ایران، مسافربری پایانه‌های درون شهری، بیرون شهری، کارت سبز ترخیص کالا و ارزیابی کالا از گمرک و مناطق آزاد، حمل مسافران و در حال حاضر درخصوص حمل کالاهای شرکتی، وسایل و اسباب‌اثاث منزل و ترخیص هر‌باری از مناطق آزاد گمراکات ایران و …. با کادری مجرب خدمت‌رسانی می کند.
در حال حاضر مهم این است که بار کالای شما به سلامت به مقصد برسد و در عصر زمان حال‎‌ حاضر با بروز شدن و بزرگ‌شدن شهرها جوامع این خدمات توسط افراد بسیار زیادی انجام می شود، اما تجربه کافی و سلامت اسباب‌واثاث اهمیت بیشتری دارد. شرکت حمل و نقل گلشهربار این امر را بهبود بخشیده و خدماتش را در این زمینه اراعه میدهد.
می‌توانید در قسمت تماس با ما از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.