شرکت‌های فعال »

یدک چین

بروزرسانی: 1398/04/05

یدک چین

یدک چین
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:
بازرگانی یدک چین، تامین کننده لوازم یدکی خودرو با سال ها تجربه درخشان در زمینه واردات و توزیع قطعات یدکی خودرو در سال 1373 تاسیس گردید. این مجموعه با هدف ارائه محصولات اصل، باکیفیت و قیمت ماسب سعی دارد تا نقش خود را در بازار قطعات یدکی خودرو به نحو احسن ایفا کند به همین دلیل در همین راستا، خدماتی همچون نظیر مشاوره توسط کارشناسان مجرب به صورت رایگان صورت می گیرد تا مشتریان محترم با خیالی آسوده اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود کنند.

عرضه قطعات یدکی خودروهای چینی از دیگر خدمات این مجموعه است که بررسی و خرید این محصولات از کارخانه های سازنده این خودروها بدون واسطه تنها توسط کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد تا علاوه بر اصلا بودن کالا؛ هزینه آن نیز برای مشتریان بدون واسطه و مقرون به صرفه باشد. همواره ارائه لوازم یدکی باکیفیت از الویت های اصلی یدک چین بوده چرا که قطعات یدکی تقلبی علاوه بر کاهش اعتماد به ارائه دهندگان ممکن است صدمات جبران ناپذیری را برای رانندگان به همراه داشته باشد.

لوازم یدکی خودرو چانگان، برلیانس، زوتای و دانگ فنگ از جمله برندهای قطعات یدکی است که در حال حاضر در یدک چین ارائه می گردد و در آینده نه چندان دور دایره این برندها به پاس اعتماد شما مشتریان ارجمند افزایش خواهد یافت.

یدک چین مفتخر است در طی این سال ها در پی ارائه خدمات ارزنده به مشتریان محترم که از سرمایه های با ارزش این مجموعه بوده اند است از این رو خط مشی خود را احترام به حقوق ایشان در نظر گرفته است. امیدواریم بتوانیم با ارائه لوازم یدکی اصل سهم بسزائی در تامین لوازم جانبی خودرو بدست آوریم.