اعطای نمایندگی فروش اقساطی کالا و پرداخت تسهیلات (قسطی بفروشید نقد دریافت کنید) VIP
اطلاعات تماس شرکت
پاسخگوی تماس: امور نمایندگان
شماره ثابت: 021-77494587
شماره همراه: 09303495805
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

گروه سرمایه گذاری ارتباط پویان عدالت ایرانیان با بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه سرمایه گذاری فروش اقساطی کالا با شماره ثبت 508209 جهت گسترش فعالیت خود و ایجاد اشتغال زایی برای تمامی افراد واجد شرایط اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است.

تمامی کالاهای اقساطی شامل : موبایل و لوازم جانبی ، لپ تاپ و کامپیوتر (کالای دیجیتال) ، لوازم خانگی برقی صوتی و تصویری ، لوازم چوبی مبلمان و سرویس خواب جهیزیه عروس ،طلا و جواهرات ، لوازم یدکی خودرو ، تجهیزات پزشکی ، مصالح ساختمانی و دکوراسیون داخلی ، محصولات بهداشتی و آرایشی ، مواد غذایی ، لوازم کشاورزی و صنعتی و غیره ...

فروش اقساطی را با ما آغاز کنید. (شعار همیشگی ما اقساطی بفروشید نقدی دریافت کنید)

راه اندازی نمایندگی

  • اعطای نمایندگی به افراد واجد شرایط : تیم حرفه ایی و پشتیبانی یکساله ارتباط پویان عدالت ایرانیان با جدید ترین روش ها و ترفندهای فروش بازاریابی و کسب و کار در نوع خود منحصر به فرد بوده و می‌توان با استناد به مدارک این مطالب را ثابت نمود و یکی از مزایا مجموعه ارتباط پویان، نسبت به سایر همکاران می‌باشد.


  • هر کدام از دفاتر نمایندگی ما ، در استان ها و شهرها یک ایستگاه جهت ارائه خدمات بانکی در زمینه ی تسهیلات بوده و در هر ساعت از روز آماده پاسخگویی به متقاضیان عزیز می‌باشند.


. با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط جامعه و پتانسیل خوب در فضای مجازی شما نیز می توانید یکی از نمایندگان مجموعه ارتباط پویان باشید. و از شرایط ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

. اگر به دنبال درآمدی بالا و مادام العمر میگردید فقط کافیه درخواست نمایندگی خود را اعلام نمایید.ونماینده همیشگی ما شوید.

مزایای اخذ نمایندگی:

1.تسهیلات برای خرید اقساطی تمامی کالاها

2.قابلیت فروش اقساطی باچک صیادی

3.قابلیت فروش اقساطی با سفته الکترونیک

3.قابلیت فروش اقساطی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

4.اعطای وام برای خرید کالا در کوتاهترین زمان

5.بهره مندی از جدیدترین آموزش ها و مشاوره و پشتیبانی تخصصی با کارشناس فروش

6.مشاوره تخصصی در زمینه برند (محصولات)

جهت کسب اطلاعات بیشتر مشخصات (حقیقی و حقوقی) نام شهر و شغل فعلی خود را به شماره همراه درج شده از طریق واتساپ ارسال نمایید، تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

همچنین می‌توانید برای ارتباط و اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ نمایندگی از طریق پیام رسان های داخلی ایتا، بله و یا روبیکا فقط با شماره همراه درج شده در آگهی در خواست خود را ارسال فرمایید.

مزایای اخذ نمایندگی:
قابلیت خرید با چک
جوایز فروش
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
نیروی کار
تضامین مورد نیاز:
سفته
چک
سرمایه مورد نیاز:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
مهم نیست